Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Romanii inca viseaza la preturi exorbitante cand vor sa-si vanda modelele Dacia Logan I cu 18 ani vechime

Se pare ca piata auto din Romania ramane complet dereglata atunci cand te uiti la modelele Dacia Logan din prima generatie.

Aici, vedem ca romanii inca vor sa faca profit cu modele care trebuiau demult sa ajunga la Remat Holding, respectiv modelele Dacia Logan I din 2005 care se vand cu preturi chiar si de 3500 euro.

dacia logan sh, probleme rugina, nu cumparati dacia, pret piese dacia, siguranta dacia, logan sh taxi, cazane dacia logan, autolatest

Carcotasii vor spune ca pe site-urile specializate gasesti fara probleme modele Logan chiar si cu 500 euro, insa noi toti stim ca acolo vorbim de cazane coapte de rugina care au fost taxi!

dacia logan sh, probleme rugina, nu cumparati dacia, pret piese dacia, siguranta dacia, logan sh taxi, cazane dacia logan, autolatest

CE POTI SA-TI CUMPERI CU UN PRET DE LOGAN 2004?

In primul rand poti sa te uiti spre un VW Passat B 5,5 cu motorul 1.9 TDI sau benzinarul 2.0 MPI, masina care se vinde in Germania cu un pret mediu de 1.500 euro cu maxim 190.000 de km la bord, adica o masina mult mai sigura cu care vei avea costuri de intretinere mult mai mici.

dacia logan sh, probleme rugina, nu cumparati dacia, pret piese dacia, siguranta dacia, logan sh taxi, cazane dacia logan, autolatest

In jur de 2.000 euro poti sa-ti cumperi o Skoda Octavia II 2.0 TDI sau o versiune mult mai recomandata Octavia Tour 1.6 MPI care este extrem de fiabila in timp.

Si, poat spre surprinderea criticilor “cazanelor din Romania”, Autolatest recomanda sa te uiti si la un BMW E46 Compact sau Touring cu conditia sa fie echipat cu un motor pe benzina 1.6 sau 1.8 cu mai putin de 200.000 de km.

dacia logan sh, probleme rugina, nu cumparati dacia, pret piese dacia, siguranta dacia, logan sh taxi, cazane dacia logan, autolatest

Un asemenea Seria 3 costa sub 1.500 euro, iar pentru diferenta de pret poti sa-i montezi si o instalatie de GPL Tomasetto care sa-ti reduca costurile la jumatate.

DE CE NU RECOMANDAM DACIA LOGAN SH?

fiabilitate dacia logan, probleme tehnice logan II si III, probleme motor dacia 1.2 TCe, probleme motor 1.0 TCe, senzor gpl dacia 1.0 eco g, fiabilitate motor dacia 1.6 mpi, 1 milion de km logan gpl, autolatest, consum mare, review logan 2005

In primul rand pentru ca pretul pieselor de Dacia nu mai este atat de mic cum era pana cum, iar cumpararea lor din dezmembrari duce automat si la tragedii pe soselele.

In al doilea rand pentru ca prima generatie de Logan I avea mari probleme cu rugina, iar la 18 ani distanta cu siguranta vei cumpara un exemplar considerat de tinichigii drept dauna totala.

Si in al treilea rand, Autolatest recomanda achizitia unui VW, BMW, Skoda sau chiar si Mercedes din 2004 pentru ca sunt masini mult mai SIGURE atat la capitolul siguranta activa cat si pasiva.

Sistemul de franare al unei Dacia Logan I este comparativ cu cel al masinilor din Europa de Vest din anii 80, iar un BMW E46 va avea o distanta de franare redusa la jumatate fata de cea a masinii romanesti chiar daca are discuri uzate!

dacia logan sh, probleme rugina, nu cumparati dacia, pret piese dacia, siguranta dacia, logan sh taxi, cazane dacia logan, autolatest

CONCLUZIILE AUTOLATEST

In mod real pretul unei Dacia Logan I din 2004 sau 2008 nu are cum sa depaseasca 800 de euro in nici o situatie pentru ca masina a fost din start una low-cost din toate punctele de vedere

fiabilitate dacia logan, probleme tehnice logan II si III, probleme motor dacia 1.2 TCe, probleme motor 1.0 TCe, senzor gpl dacia 1.0 eco g, fiabilitate motor dacia 1.6 mpi, 1 milion de km logan gpl, autolatest, consum mare, review logan 2005

Stim ca avem romani care au mers sute de mii de km cu aceste modele, insa degradarea lor tehnica si a caroseriei in general ne face sa nu recomandam acest model SH nici cu suma mentionata mai sus.

fiabilitate dacia logan, probleme tehnice logan II si III, probleme motor dacia 1.2 TCe, probleme motor 1.0 TCe, senzor gpl dacia 1.0 eco g, fiabilitate motor dacia 1.6 mpi, 1 milion de km logan gpl, autolatest, consum mare, review logan 2005

Sfatul nostru este sa te gandesti la siguranta ta si a familiei tale inainte de a cumpara o Dacia din anii 2000!

caroserie dacia logan, accident dacia logan II, probleme siguranta dacia logan, structura rezistenta dacia logan, deformare caroserie dacia, euroncap dacia, autolatest dacia accident, logan II crash test, safety dacia logan sandero 2018

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

24 COMMENTS

  1. In ce Privește , rugina nici Passatu B5, ori BMW ul ,Nu stau mai Bine, la primul la pasajul rotilor față și spate , Hayon portbagaj , dacă e Combi ,Break i ar având în vedere ca unele dintre ele sunt mai BABE decât LOGAN ul , au și Kilometri cârcă . La Logan , găsești până în 100 mii și Primul Proprietar . Și Onești să Fim ,pe parte Mecanica , Logan ul Nu are Bube Mari . La Piese , Adevărat s au Mărit preturile ,ptr ca mai Subțire cu : ASAM ,NGH Autotehnic , BRECKNER și altele și n condițiile în care un Bidon de Soluție de Parbriz costă 50 spre 60 Ron, funcție de Marcă ori Magazin , Supermarket ori Stație de Carburanți . Aici sa ajuns cu Prețurile Nesimțite .

  2. Adevărat ce s-a scris despre Dacia dar bazaconiile alea despre BMW, Skoda, WV Passat și alte căzături de prin Europa de Vest. In Vestul Europei nici-o mașină cu vechimea celor menționate în articol, nu are acei km!! AUTOLATEST înainte de a da crezare acelor anunțuri intereseaza-te puțin!! Sunt dați km înapoi…

    • Am e46 din 99 cu 193000 km, luată la 165000 reali, verificati, cu motor de 1.9 benzina. Găsești! Multe au fost doar mașini de concedii ☺️. Neamțul a preferat mereu diesel, pentru că face km. Acolo a fost specificat 1.6, 1.8. Exista și 1.8 diesel, dar alea sunt tăvălite.

  3. Continui sa scriu aici pt ca este unul din putinele site-uri care nu te obliga sa faci cont,adica o mare prostie !
    Nu sunt fan SH dar cand vine vb de cazane ,decat unul de afara “tapan pe tabla” dar care a rulat zilnic pe autoban la peste 200km/h si are “doar 180.000km” (de fapt cel putin triplu in realitate) mai bine o Dacia.Si nu va uitati ce zice propaganda nemteasca ca Dacia se afla in topul celor mai putin fiabile marci pt ca exploatarea lor acolo e in multe cazuri cel putin una vecina cu maltratarea,la nivelul unora de inteligenta si nepasare/ignoranta.La noi multe au km f putini si cu adevarat bine intretinute.Uitati ca sunt simple ,deci si in exploatare si simplu de reparat (cu acces facil la piesele motorului,fara dispozitive rare si scumpe/precise,piese noi peste tot,etc)ceea ce este f important pt o masina veche.Sa nu mai zic de spatiul interior si acces(ca nu trebuie sa te contorsionezi si sa atingi cu capul si genunchii peste tot pana intri sau iesi din masina;chiar daca nu are design este mult mai practica.Dar e drept ca una asa veche nu merita mai mult de 1500€ maxim iar pt o poluare redusa as recomanda vers €5 care sunt si mai noi.Nu mai cumparati harburile altora de afara pt ca va iau ochii si de fala.Mergeti cu geamul deschis in spatele unor VW sau BMW produse inainte de 2010(sau chiar mai recente) sa zic si o sa vedeti ca nu se poate respira.Aia respirati voi in curte si copii cand ies de la scoli sau la joaca.Si sunt si periculoase pt ca va imbie la viteza(puterea nejustificat de mare dar si consumul),va dau o falsa impresie de siguranta pt ca sunt mai “inchegate”(nu scartaie plasticele,nu se aud zgomotele ca sunt mai bine antifonate) dar si alea pot avea pbl de franare si tot asa mori chiar daca au tabla putin mai groasa si caroseria mai solida.Si sa nu credeti ca au fost intretinute ca sunt doar cosmetizate de bisnitari.Fiind vechi au fost ieftine si la ei acasa si conduse de oameni mai fara bani(emigranti de toate natiile) care au tras pe ele fix pe principiul asta,sunt solide si tin fara cheltuieli dar cat sa tina?Le luati voi sa va fie cosciuge sau sa le conduceti pe ultimul drum la cimitirele auto(si curtile si parcarile sunt pline de rable nemiscate la noi,in speranta de a mai putea repara ceva la ele).Au mai facut englezii niste studii cu ce subtante pot fi identificate la o analiza amanuntita a interioarelor si te crucesti;de la droguri la fecale si alte spurcaciuni…Nici nu va dati seama ce faceti !Lasati rablele lor acolo ca oricum daca voi dati aici 150o pe una si tunand cont cat a costat masina aia de noua(30.000,sa zicem) si ca din astia mai sunt macar vreo 500 si ai bisnitarului va dati seama ce masina e aia la 1000€ ,la ei in tara !? Va asigur ca mult sub nivelul unui Logan mai intretinut de la noi !

    • Prietene,te invit eu să mergi în spatele Golfului meu,4 1.6 FSI din 2003 și îți garantez că nu miroase ca la Daciile Logan din 2010,fac pariu pe ce vrei.In ceea ce privește rugina abia la aripi in jos am puncte de rugina atât, dacă te uiți sub ea mai vezi încă eticheta de la fabrica pe unele piese (bascule,punte) și nu au rugina lucru dovedit la ITP.In schimb am văzut Loganuri cu podele pline de rugină excesivă și respinse (cu tot cu șpagă)

    • Ce terminat esti, daca tu crezi ca o masina tavalita 18 ani prin gropile din romania e mai ok decat una la 180 de mii de km facuti pe autobahn, fie si cu 200 la ora, ai probleme grave :)) daca o sa ajungi vreodata prin afara o sa vezi ca acolo nu exista urma de groapa. La noi degeaba esti tu soferu lu peste care merge doar cu 30 la ora ca dai de unele in care iti lasi masina acolo :)) ai facut tu statistica sa ajungi la concluzia ca noi romanii suntem soferi care avem grija de masini si nemtii n au nici o treaba cu condusul, nu ? :)))

  4. in unele situatii aveti dreptate,daca se confirma ca masina e ” cazan”,atunci…..nu o cumpara oricum nimeni!logan 1 si 2 cu facelifturile lor,sint masini low-cost,dar variante echipate full fara piele si trapa ,cu un kilometraj decent de pina in 200.000 km,de la o persoana decenta,care a exploatat masina decent dpdv tot,cred ca face 1000-2000€,in fuctie si de anul de fabricatie.de exemplu un logan 2011 facelift,varianta cea mai ieftina atunci,un singur propietar,dar cu 165000km,fara evenimente,fara rugina,suspensie rigida,fara zgomote,interior curat si fara rupturi,jante de aliaj vara si iarna,folie pe geamurile din spate,consum mic,o masina cu care sa-ti faci treaba,ce pret are?nu e corect intre 1500 si 2000€?o masina la care nu s-aschimbat in anii astia decit un cauciuc,un ventil,un bec de far,unul de pozitie,uleiuri si filtre,discuri de frina si placute de frina?vorbim de FIABILITATE nu de cit de “jmechera”e masina!la una din ale cu care ati comparat,cumosc masini luate de noi din tara sau aduse cu km putini de afara,cu exploatare decenta in tara,la care s-au facut lucrari mari cu costuri destul de piperate,in comparatie cu masina prezentata de mine mai sus!inca odata,vorbim de masini ,nu de cazaturi ruginite!omul cere,tine piata sus,depinde si cine cere,acum,daca nu o cumpara nimeni,pretul o sa scada,dar nu mai comparati o masina buna cu care sa-ti faci treaba cu rablele din west,masluite la km,pentru ca o masina buna de acolo nu costa intre 1000-2000€…..

  5. Cum puteți să spuneți că un passat B 5,5 are prețuri la întreținere mult mai mici decât un Logan 1 ?? Haideți că vă spun eu ce prețuri sunt la un Logan MCV 2009, 1,6 MPI( motor care duce fără probleme 700.000 de km , unul dintre cele mai fiabile motoare care au existat vreodată).
    Kit distribuție: 150 de lei
    Kit ambreiaj: 400 de lei
    Am mașina asta de 4 ani, înainte am avut un Golf 4, 1,4 16V. Un motor extrem de prost, iar prețurile la piese erau și sunt cel puțin duble.
    Loganul din prezent, deși e 2009, nu are gram de rugină.
    Sunt de acord că prețurile sunt exagerate la un logan 1, dar oare de ce? Pentru că există cerere . Iar această cerere este în cunoștiință de cauză .

    • Te ai gandit ca poate exista cerere pentru ca se strica mai repede ? 😂 dealtfel nu poti sa compari numarul de golfuri cu numarul de logane din romania

  6. 800 de euro o dacie, eu cred că glumiți.Sa mai fie si 2008 si cu kilometrii puțini, deja ați luat-o rău pe arătură cu prețul de 800 de euro😂😂

  7. Eu mi-am vindut Loganul in 2010 cu 2500(an fabricație 2006 dci)și după ce a ajuns din nou la mine prin niste trocuri,l-am dat pe un set de cauciucuri pt altă mașină..Loganul avea undeva la 150k km ,reali😂😂

  8. Băi fraților, iertați mă, dar bateți câmpii într-un mare fel, oarecum chiar nedemn de o publicație auto care s-ar respecta. Auzi tu, mașini nemțești diesel cu aproximativ 20 de ani vechime la 190.000 km (reali 😉)… Și de când au Passatul, Mercedes sau BMW-ul costuri de întreținere mai mici față de un Logan pe benzină?! Că să nu mai vorbim despre lipsa de fiabilitate a motoarelor VAG pe benzină (eu fiind un fost proprietar al unei astfel de mașini), care mănâncă ulei mai mult decât combustibil. Păi comparațiile cu MPI-urile cu care au fost echipate Dacia și faceți voi diferența. De rugină la mașinile nemțești, mai ales WV, in special prea mult iubitul Golf, care este fără nici o exagerare mult mai praf decât Loganul Și-n afară de toate astea cine e tâmpitul care ar da 3500 de euro pe un Logan din 2004-2005?! Există mașini mult mai bine decât Logan, Renault sau WV

  9. Povestesc un mic accident….Logan ,nu da prioritate și intră intr un audi a 4,dintr acesta,nou….audi,tabla strâmbă și intercoler avariat…Logan,nimic,toate la locul lor…..și nu știu dacă poți intra cu un audi pe drumuri pe care,in general,merge doar carul cu boi….cu Loganul se poate

    • Nu pot sa cred ca citesc asta! Se poate sa fie asa, da, la un accident la viteza mica, dar nu va ganditi la vietile voastre? Audiul in cauza are sisteme de siguranta moderne, o mie si una de airbaguri, te salveaza intr-un accident frontal la viteze normale spre mari. S-a spart farul, s-a rupt bara… ghinion, dar in accidente serioase te salveaza. Intr-un logan 1 sau 2 n-ai nicio sansa cand vine vorba de un accident grav. Platiti pentru viata voastra, nu pentru o masina care nu se strica daca dai cu ea in 3 gropi. Exista un motiv din care firme ca Volvo se lauda cu masini in care n-a murit nimeni si firme ca Dacia nu

  10. Am Logan din 2008,195000de mii fara pic de rugina . In afara de bieletele de directie schimbate la 8 ani de la cumparare( e adevarat ca la fiecare 12 luni dupa aceea ) rulmentii de la telescoape si placute de frana, n-am mai schimbat nimic. O masina de afara la acelasi an de fabricatie si la un pret comparabil ,nu gasesti. Mai ales la masinile diesel,care sunt cumparate din considerente economice,km sunt de departe o minciuna . Vesticii sunt mai pragmatici decat est-europenii. Daca nu le alearga, isi iau benzinare, altfel nu-si justifica investitia . Asta nu inseamna ca la 300-400 sau chiar 500000 nu sunt masini ok. Alegerea este al celui care cumpara . Pretul corect este stabilit de piata si de starea masinii.

  11. Care a facut stirea asta habar are ce vorbeste 🤦 Din auzite multi o spun. Ia passat si bmw e46 sa vezi si alea cate daune au avut si cat
    E probleme au 🤦

    • Dețin un Logan Laureate, din 2007, 1,4 MPI, cu abs, geamuri electrice, ac, oglinzi electrice și încălzite, reglaj scaun șofer pe înălțime, airbag șofer și pasager ș.a, cu 85600 km reali, mașină din familie. Am schimbat doar ambreajul pentru că am tractat doi ani de zile (2016-2018) o rulotă cu mma 1050 kg și am mai schimbat o sondă lambda. În rest mașina e beton, fără rugină, cu drumuri în concedii făcute de două ori în Turcia, de trei ori în Bulgaria și bineînțeles la noi în țară.
      Nu mai puneți botul la articole de acest gen. Dacă găsești un Logan în starea celui deținut de mine, dă banul pentru că te va duce la destinație fără probleme. Eu pe marginea autostrăzilor nu am văzut Logan cu capota ridicată, în schimb BMW, Audi, WV… da.
      1.4 și 1.6 MPI sunt cele mai reușite și fiabile motoare…
      Lăsați fițele, pentru că așa cum i-am spus fiului meu… tu trebuie să te folosești de mașină, nu mașina de tine, să-ți radă bugetul doar ca să dai bine în fața altora.
      Aveți minte și gândiți logic❗️
      Eu am de gând să țin această mașină până voi reuși să o înregistrez că vehiculul istoric.

    • Foarte bine ca masina este intretinuta, insa valoarea sa reala pe piata este de maxim 1.000 euro indiferent de situatie! Noi recomandam cititorilor sa cumpere masini corecte la preturi corecte……nu din astea fantasmagorice!

  12. Am vândut Logan 1.4 mpi 2006 cu 146000 km cu 1550 euro, acum aproape un an și jumătate. Am luat imediat Loganul 3 ecog.
    Diferența este mare, până să știm despre fiabilitatea noilor modele: lumini mai bune, putere cata e nevoie, ac automat, esp, radar de frânare, scaune mai confortabile, lumini și temporizare ștergătoare automate.
    Vechiul Logan necesita o distribuție, discuri cu plăcuțe și un rand de anvelope noi. Actualul proprietar le-a schimbat și se bucură de o mașină buna, îngrijită peste 15 ani și cu care se mergea din Grecia până în Muntenegru și Croația, Bosnia, fara probleme.
    La mașini bune, îngrijite și oferite in stare buna, vânzătorul face prețul și se plătește.
    3000 pe 2005 nu o sa dea nici dracu.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente