Si aici vorbim de Centura Bucuresti DNCB care nu trebuie confundata cu Autostrada A0 sau pasajele care traverseaza acest drum national.
De fapt si actuala guvernare unde la Transporturi este in conducere USR Plus arata din nou faptul ca in aproape 1 an de guvernare bucurestenii nu au promit nici macar 1 metru nou de centura.
Realitatea crunta este ca politicienii useristi si penelisti se lauda pe social media cu lucrari fantastice precum Austostrada A0 la care se lucreaza, insa nu spun nimic de faptul ca 1.5 milioane de bucuresteni si peste 500.000 de romani care tranziteaza Capitala merg pe cel mai prost drum national din Romania!
Adica peste 2 milioane de soferi sunt penalizati zi de zi de o conducere politica a CNAIR si DRPD Bucuresti, doua institutii care trebuie refacute de la zero. Acolo toate posturile sa fie pe baza de concurs si conducerea sa nu mai fie niciodata aleasa in functie de partidul poltic care este la putere!
MESAJ PENTRU CATALIN DRULA!
Actuala Centura Bucuresti are urmatoarele probleme amintite de Autolatest in ultimii 15 ani:
-Este plina de gropi
-Toate pasajele peste calea ferata sunt pline de denivelari si gropi
-Nu exista marcaje rutiere, iar cele provizorii galbene sunt sterse de cativa ani buni!
-Nu exista parapeti si o semnalizare corespunzatore a benezilor de circulatie in zonele cu intersectii ( Poate asa intelege si Politia Romana de ce se intampla accidente la iesire de pe A3 in zona DNCB unde cei din tara nu stiu ca este o banda de preselectie stearsa din anii 2000 de rotile masinilor!).
-Nu exista o unitate speciala de Politie Rutiera care sa fie in permanenta pe DNCB in zonele periculoase! In Romania avem 242 de ofiţeri de poliţie la 100.000 de locuitori, iar pe Centura Bucresti cirula zilnic peste 45.000 de masini, respectiv Brigada Rutiera putea detasa aici cel putin 50-100 de politisti! Si asa sa fim la mai putin de 50% din media nationala pe cap de locuitor!
–CNAIR si DRPD Bucuresti conduse politic sunt doua institutii care NU VOR SA FACILITEZE DEZVOLTAREA BUCURESTIULUI pentru ca mai bine de 30 ani Centura a ramas la aceelasi nivel!
-In zonele unde exista doua benzi pe sens avem lipsa marcaje si pe alocuri treceri de pietoni! Din nou incompetentii de la CNAIR nu au cumparat in 30 de ani 10 pasarele pietonale, iar bugetul anual al CNAIR este de mai bine de 5 miliarde de euro!
-Pe zonele cu doua benzi pe circulatie cand este liber soferii circula cu peste 200 de km/h pentru ca pe DNCB nu exista politie rutiera fie de Bucuresti fie de Ilfov, si nu exista radare fixe cum vedem in toate tarile civilizate unde se calculeaza viteza medie cu doua camere amplasate la intrarea si iesirea de pe un tronson!
-Acolo unde CNAIR face cate un sens giratoriu el este atat de mic in diametru incat o masina poate sa intre in el si sa-l treaca cu 80 de km/h fara probleme! Aici parca iginerii de la CNAIR sunt batuti in cap la propriu pentru ca marile sensuri din tara pe drumurile europene sunt corecte ca ampasare si dimensionare!
Si ca sa intelegeti mai bine de ce avem aceasta opinie critica atasam cateva imagini cu maretele lucrari ale actualei conduceri PNL USRPLUS la capitolul centuri ocolitoare in Romania!
Proiecte incepute acum maxim un an si jumatate!