Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Renault Kadjar ramane o masina de top-Test Drive Kadjar Intens TCe 130 EDC7 Extended Grip 2017

Exact aceelasi lucru se intampla si in Romania unde clientii au refuzat clasa sa-si cumpere modele compact in versiuni estate pentru ca acestia au trecut un pas mai sus la segmentul SUV.

Orice vanzator auto poate sa-si prezinte cat vrea compacta sa pentru ca in momentul cand pe piata exista modele SUV sau crossover cu preturi la nivelul unui VW Golf cu siguranta masina mai mica va avea de pierdut la capitolul vanzari.

DE CE RENAULT ARE SUCCES CU MODELUL KADJAR?

Aici trebuie spus ca francezii au intrat destul de tarziu in clasa SUV, insa odata cu aparitia modelului Kadjar vanzarilor au crescut atat de mult incat si marcile din Alianta precum Nissan sau Dacia au avut de pierdut.

De vina pentru acest succes este faptul ca modelul Kadjar este bazat tehnic pe Nissan Qashqai, una dintre cele mai bune masini din clasa sa in Europa. Francezii au venit in plus cu o productie in Franta a masinii in detrimentul celei din Marea Britanie a lui Qashqai si nu in ultimul rand cu o gama de motorizari de baza extrem de eficiente.

Cine vrea poate sa-si cumpere un Kadjar 1.6 dCI 4×4 cu peste 30.000 euro, insa versiunile cele mai bine vandute sunt cele 4×2 cu motorizari diesel.

Masina de fata este un alt pas important al lui Renault in fata concurentei, respectiv un Kadjar 1.2 Turbo de 130 CP pe benzina care are un diferential fata blocabil si o transmisie secventiala germana Getrag EDC7.

Pe scurt masina aceasta este mai performanta decat o versiune diesel pentru ca are o greutate la gol mai mica si in plus dispune si de transmsia EDC7 extrem de rafinata si performanta.

Lipsa transmisie integrala poate parea un compromis, insa in realitate 99% dintre aceste masini nici macar nu ies de pe sosea. Sistemul Extended Grip este de fapt un diferential fata blocabil automat sau manual care permite masinii sa meraga fara probleme pe suprafete cu aderenta scazuta.

In plus fata de acestea putina lume stie ca masinile cu tractiune integrala din clasa 4×4 nu sunt in realitate 4×4 pentru simplu fapt ca nu au in multe cazuri un blocabil central, adica eficienta lor este redusa cand aderenta o cere.

Extended Grip este o solutie compromis care functioneaza fara probleme si ofera in plus si o scadere cu pana la 200-300 kg fata de o versiune cu tractiune integrala pentru ca pur si simplu lipsesel axul cardanic si grupul spate plus planetarele aferente.

ESTE UN SUCCES SI PENTRU CA ARE UN PRET DE ACHIZITIE “NORMAL”

Un Kadjar de baza in versiunea Life Energy TCe 130CP costa acum cu programul RABLA incepand cu 14.500 euro TVA inclus, pret care pur si simplu rivalizeaza cu orice model Opel Astra sau VW Golf 7.

Daca alegem o versiune echipata de top precum este Intens pretul ajunge undeva in zona de 20.000 euro cu toate taxele incluse, insa aici clientul primeste faruri Bi-LED, sistem audio Bose, tapiterie de piele si scaune electice fata.

Aceste dotari permit modelului Kadjar sa fie la nivelul orcarui model VW Golf insa mult peste oferta concurentei din segmentul SUV care ofera aceelasi nivel de echipare pentru suma de peste 35.000-40.000 euro.

Supriza cea mare este ca acum Dacia ofera un model Duster EDC SL Explorer in versiunea diesel care are un pret de achizitie de 19.000 euro cu toate taxele incluse.

Ultimul si poate cel mai important detaliu al masinii de fata este consumul real extrem de mic in ciuda faptului ca avem de fata o masina pe benzina.

Motorizarea pe benzina este marca Nissan, iar setarile reusite ale transmsiie EDC7 sunt ingredientele de baza pentru o masina care are in realitate un consum aflat la nivelul unui model diesel.

CITESTE TESTUL COMPLET AICI!

PRO

Imagine de marca

Tehnologia lui Nissan Qashqai

Tractiune eficienta cu Extended Grip

Motor Nissan cu distributie pe lant extrem de bun

Cutie EDC cu 7 trepte rafinata si extrem de econimica

Consum mic de benzina

Faruri Bi-LED cu functia automata extrem de eficiente noaptea

CONTRA

Genunchiul soferului atinge un plastic dur si zgomotos

Lipsa sistem navigatie R Link cu diplay pe verticala


Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente