Aceasta se numeste Passat Alltrack 2012 si reprezinta de fapt un model Passat Variant cu o garda la sol mai mare insa cu o suspensie clasica. Spunem clasica deoarece nici macar fratiorul sau Audi A4 Allroad nu are o suspensie pneumatica asemenea marelui A6 Allroad
Fata de acestia noul Passat se doreste un break clasic care are in schimb capacitatea de a merge fara probleme pe zapada insa si pe un drum forestie usor accidentat.
Pe langa garda la sol mai mare noul Passat Alltrack este echipat cu o serie de bandouri laterale care previn zgarierea spilerelor.
Motorizare TDI 2012
Sub capota germanii arunca pentru prima data vechiul diesel 2.0 TDI in versiunea de putere de 200 CP.
Poate parea tarziu (Peugeot are de un an 2.2 HDI de 203 CP, Ford Mondeo 2.2 TDCi de 203 CP si BMW 323d de 206 CP), insa fanii marcii asteptau cu ardoare o putere maxima mai mare.
Conform primilor jurnalisti care au condus noua masina motorul suna si se comporta la fel ca si in cazul versiunii de 170 CP, singurele diferente fiind sesizate doar la viteza maxima unde noul TDI trage mai bine.