Acesta poate parea mare insa problema cea mai mare se vede evident la modelul propus de acestia un remake al ciudatei Modern din anii 80. Saua lunga si un cadru modern face din aceasta bicicleta un obiect dorit doar de catre cei care se plimba fara probleme prim marile parcuri din Bucuresti.
Adevaratii clienti pentru bicicletele Pegas sunt uitati deoarece pretul de achizitie foarte mare si conceputul de bicicleta tinereasca taie din start orice sansa de reusita a noii companii private.
Pegas 2012 vs Masina
Preturile benzinei si motorinei au urcat pana la un nivel de peste 6 lei litri insa chiar si asa, cei care conduc in prezent automobile nu vor renunta la masina in favoarea unei biciclete…chiar si Pegas.
Unde o parchezi in Bucuresti (la noi se fura bicicleta in 10 secunde), unde o depozitezi daca stai la bloc si nu in ultimul rand cine cheltuieste 13 milioane de lei vechi pentru a avea o bicicleta Pegas?? Cand pe piata exista brand-uri puternice din Germania si Franta care garanteaza bicicletele lor chiar si 24 de luni!
P.S.
In ciuda existentei unui mit comunist ca bicicleta noastra nationala era cea mai buna trebuie sa spun ca subsemnatul a detinut peste 6 exemplare si toate au prezentat o fiabilitate extrem de slaba in timp. Totul era realizat din materiale proaste care aduceau o viata buna doar in primul an de utilizare.
Pentru cei care inca cred in Made in Romania trebuie sa spunem ca in Germania si Olanda exista biciclete care merg exemplar de mai bine de trei decenii fara ca acestea sa necesita inlocuirea de jante sau sudarea cadrului!
Eu nu cred in Pegas!