Asa cum am mai spus si anterior, incompetentii de la RAR au iesit impreuna cu Brigada Rutiera sa-i prinda pe baietii ilegalisti care merg cu masini vechi extrem de distruse.
Vedeta serii a fost un BMW E36 care trebuia sa fie la Remat Holding, insa realitatea este ca masina AVEA UN ITP AUTORIZAT OFICIAL CHIAR DE CATRE RAR!
Sa opresti sambata nopatea zece masini care nu corespund normelor tehnice nu inseamna ca RAR este o institutie in care lucreaza persoane competente/profesioniste care sa fie un etalon de conduita pentru soferul roman.
Aceste actiuni de imagine sunt de fapt cea mai mare problema a celor de la RAR pentru ca aceste actiuni scot in evidenta corputia din RAR, autoritate care da OK la ITP pentru zeci de mii de cazane care au aceasta inspectie valabila.
Nu contestam ca si baietii iubitori de tuning au cazane veritabile pe sosea, insa in realitate acestea sunt extrem de putin fata de sute de mii de cazane care circula ziua pe sosea cu acordul RAR, adica cazane diesel DPF Off cu ITP valabil fara ca cineva sa-i opresca in trafic!
Vezi ce zice RAR in urma actiunii din weeked:

