Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

In Bucuresti sunt 1.8 milioane de masini la un numar de 1.7 milioane de locuitori fara a mai tine cont de cele peste 500.000 de automobile din Ilfov si provincie

In urma cu cateva zile primarul sectorului 2 a declarat ca Bucurestiul a devenit un oras al masinilor in loc sa devina un oras al oamenilor.

taxa intrare bucuresti, taxa oxigen bucuresti, provincie bucuresti, parcari, Bucuresti trafic haos, autolatest

„București este un oraș care a devenit al mașinilor, nu al oamenilor. Este o cifră pe care o tot spun, că a reieșit din recensământul de anul trecut: sunt 1,8 milioane de mașini la 1,7 milioane de locuitori. Viena are 1,97 milioane de locuitori – deci oarecum similar cu Bucureștiul – și 725.000 de mașini.”

Toate bune si frumoase, insa sa-i faci pe bucuresteni sa nu-si mai cumpere a doua sa a treia masina este un lucru imposibil, insa si taxarea masinilor care intra zi de zi din afara orasului.

taxa intrare bucuresti, taxa oxigen bucuresti, provincie bucuresti, parcari, Bucuresti trafic haos, autolatest

De fapt, in Bucuresti sunt peste 500.000 de masini cu numere de inmatriculare care provin din afara orasului, masini care platesc taxe locale in alte judete insa care ocupa un loc de parcare din Capitala.

Nu vom milita niciodata pentru interzicerea masinilor din provincie in Capitala pentru ca Bucurestiul este orasul tuturor romanilor, motiv pentru care aici este centrul si de aici se conduce intreaga tara.

taxa intrare bucuresti, taxa oxigen bucuresti, provincie bucuresti, parcari, Bucuresti trafic haos, autolatest

Insa, atat timp cat bucurestenii sunt considerati “din provincie” cand fac turism in orase precum Iasi, Cluj Napoca sau Timisoara si sunt fortati sa plateasca parcare pe ora in acele urbe, este normal ca si cele aproximativ 500.000 de masini cu numere de provincie trebuie sa plateasca taxe locale in Bucuresti.

Si ca fapt divers, cand vorbim de provincie vorbim si de satele din Ilfov unde traiesc sute de mii de cetateni care vin la munca in Bucuresti cu masina personala si pentru care platesc taxe locale DOAR in Ilfov.

taxa intrare bucuresti, taxa oxigen bucuresti, provincie bucuresti, parcari, Bucuresti trafic haos, autolatest

Nu dorim o limitate a accesului in Bucuresti pentru ca este ILEGAL, insa toti bucurestenii doresc ca toate masinile cu alte numere de inmatriculare in afara de cele care au litera B sa plateasca zi de zi o taxa de intrare/taxa de parcare atunci cand intra in oras.

taxa intrare bucuresti, taxa oxigen bucuresti, provincie bucuresti, parcari, Bucuresti trafic haos, autolatest

Si ca sa intelegem mai bine cat de benefica poate sa fie aceasta taxare trebuie sa ne uitam in zilele de sarbatoare cand in Bucuresti se circula ELEGANT pentru simplul fapt ca masinile de provincie sunt la ele acasa in provincie.

taxa intrare bucuresti, taxa oxigen bucuresti, provincie bucuresti, parcari, Bucuresti trafic haos, autolatest

In nici o capitala din Europa de Vest nu exista posibilitatea de a ajunge in oras din orice provincie fara sa platesti taxa de intrate ( Congestion Charge) sau taxa de parcare indiferent unde vrei sa parchezi in interiorul orasului.

taxa intrare bucuresti, taxa oxigen bucuresti, provincie bucuresti, parcari, Bucuresti trafic haos, autolatest

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania:

Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

 

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente