-Cutie de viteze automată , modificată, cu timpi mai mici la schimbarea treptelor şi raspuns mai rapid la schimbarea cu ajutorul padelelor -Sistemul Active Noise Cancellation îmbunătăţeşte izolarea fonică în habitaclu. La Salonul Auto de la Moscova, Honda a dezvăluit întregii Europe modelul restilizat Honda Legend.
Modelul restilizat oferă un design modificat şi răspunde feedback-ului clienţilor privind actualul model. Cele mai semnificative modificări pot fi observate la partea exterioară a autovehiculului; dintre acestea enumerăm: grupuri optice noi, capotă nouă, aripi noi, portabagaj nou, bare de protecţie, adoptarea jantelor de 18 ca dotare standard. Sub capota restilizată se află unul dintre cele mai puternice motoare V6 din acest segment, oferind puterea unui motor V8 fără a renunţa la performanţele şi consumul de combustibil inerente acestui motor.
Noul motor dispune de o capacitate cilindrică mai mare cu 200 cc; acest lucru se traduce printr-un moment motor mai mare la întreaga gamă de turaţii. Pentru a completa această mărire a capacităţii cilindrice, motorul 3.7 litri V6 are adăugat VTEC la supapele de evacuare, alăturându-se sistemului deja existent pe partea de admisie. Aceste modificări au realizat o mărire a momentului motor cu 20% la turaţii medii.
Acest rezultat este evidenţiat de sentimentul de putere, precum şi de accelerarea îmbunătăţită. Alături de motorul revizuit, trebuie menţionată şi noua cutie de viteză cu 5 trepte ce ajută conducatorul auto să exploateze şi să se bucure de noul motor.
Noua cutie de viteze oferă conducatorului auto control suplimentar la cuplarea treptelor de viteze, având montate in spatele volanului padele pentru schimbarea trepteleor de viteză şi un nou sistem de gestiune electronica a transmisiei automate. Noua transmisie reacţionează mai rapid la solicitările şoferului, în modul automat, oferindu-i acestuia şansa de a beneficia de putere atunci când este necesar. Efectele combinate ale transmisiei îmbunătăţite şi a creşterii momentului motor se traduc prin faptul că noul Legend poate accelera de 0 la 100 km/h în 7,1 secunde, cu 0,2 secunde mai repede decât modelul anterior. Consumul de combustibil şi emisiile de CO2 au fost îmbunătăţite faţă de modelul anterior, fără a reduce performanţele accelerării. Elementul central al noului Legend este modificarea habitacului ce reduce zgomotele produse de motoarele moderne.
Această temă a fost dezvoltată prin echiparea noului model cu tehnologii pentru reducerea zgomotului. Cel mai avansat dintre aceste sisteme este Active Noise Cancellation System (ANC) ce anulează zgomotul frecvenţelor joase prin redarea sunetului opus prin sistemul audio Bose. Este folosit un nou material insonorizat ce are mai multe proprietăţi pentru reducerea zgomotului şi este mai uşor decât materialele convenţionale. Siguranţa este un element foarte important pentru modelul Legend, iar acest lucru este evidenţiat de adăugarea tetierelor active la dotările impresionante, deja existente. Noile tetiere sunt similare celor ce echipează modelele Civic şi Accord şi completează structura ACE (Advanced Compatibility Engineering).
Pe anumite pieţe sunt disponibile ca dotări opţionale sistemele Adaptive Cruise Control şi CMBS (sistem de prevenire şi frânare în caz de coliziuni), sistem ce utilizează un radar cu microunde pentru a detecta şi pentru a reduce riscul coliziunilor. Şasiul a suferit şi el modificări pentru a îmbunătăţi manevrabilitatea deja cunoscută a modelului Legend.
Deşi, sistemul avansat SH-AWD rămâne neschimbat, suspensiile au fost modificate pentru a îmbunătăţi ţinuta de drum şi manevrabilitatea. Nu trebuie uitate revizuirile efectuate pentru a îmbunătăţi calităţile modelului existent. Banchetă posterioară cu încălzire, sistem audio Bose cu mufă USB pentru a facilita conectarea unui iPod.