MG Motors a devenit una dintre cele mai mari probleme ale industriei auto europene dupa Tesla care un 2023 a reusit sa castige titlul de cea mai vanduta masina NOUA.
Daca fanii Tesla sunt exclusivisti si “fura” dintre clientii de BMW, Mercedes sau Audi, marca chinezeaza MG Motors ofera masini ieftine cu dotari de top care acapareaza din vanzarile celor de la VW, Stellantis, Renault sau Dacia.
In Franta, Macron a incercat sa limiteze succesul marcii prin anularea discount-ului de tipul RablaPlus, insa chinezii au decis ca acopera ei aceasta diferenta, respectiv un MG4 Standard cu reducere ajunge sa fie vandut cu 18.000 euro.
Modelele concurente precum Renault Megane E-Tech sunt in medie cu 20.000 euro mai scumpe.
Cu asemenea preturi, nici o marca auto europeana nu are sanse de a concura cu chinezii, si aici trebuie spus ca in UE abia a venit BYD care este ce mai mare constructor auto din China.
In Romania ambele marci urmeaza sa fie comercializate incepand cu anul 2024, iar constructorii europeni vor vedea scaderi considerabile ale vanzarilor fie in segmentul EV, Hybrid, PHEV cat si la cel termic traditional.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
Hai cu BYD, hai cu Zeekr, cu Changan, mașini adevărate, le-aș cumpăra pe toate