Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Europenii nu au nici o masina hybrid superioara celor din China REEV DM-i DMH care deja merg 200 km electric si peste 1.000 km pe benzina

Se pare ca visul electrificarii parcului auto din Europa a fost unul desart pentru simplul fapt ca principalii constructori din China au invadat piata din UE cu masini Hybrid de ultima generatie care nu au nici un concurent real.

Geely Leishen EM-i, BYD DM-i PHEV, MG DMH

Pur si simplu, in timp ce Stellantis, VAG AG sau Renault au masini PHEV de generatie veche cu tehnologii care permit doar autonomii reale de maxim 80 km, chinezii au venit deja pe piata cu celebrele masini hybrid DMI care sunt de fapt REEV-uri fara concurenta.

Si cand spunem REEV, ne referim la faptul ca aceste masini NU sunt nici HYBRID si NICI PHEV pentru ca sunt modele 100% electrice unde motorul pe benzina este range extender cum vedeam in trecut la Opel Ampera sau BMW i3 REX, masini de unde chinezii s-au inspirat si au dezvoltat aceste masini noi.

Acum 11 ani Opel avea in Europa cel mai avansat PHEV din istorie! Totul despre Opel Ampera 2011

In timp ce SUA si Europa forteaza electrificarea BEV, chinezii au intelesc ce doresc europenii si au inceput sa aduca in masa modelele REEV extrem de elaborate care au puteri de peste 300 CP si preturi cu Rabla incepand cu 33.000 euro.

BYD Seal 06 DM-i PHEV

CARE SUNT MODELELE SI CARE SUNT CIFRELE?

Primu model DMI sau REEV a vanzare in Romania se numeste MG EHS, o masina care se vinde in China sub brand-ul Roewe RX5 Generatia III si care ofera o putere maxima de peste 330 CP si un motor termic tip generator cu eficienta de 43%.

Pretul unui asemenea model cu Rabla si TVA este incepand cu 33.000 euro, pret imbatabil pentru +330 CP si o autonomie WLTP de peste 120 km.

Al doilea model care importanta in Europa este BYD Seal U DM-i care o autonomie de 80 km in modul EV, insa care ofera doua motoare electrice de tractiune puternice si mult mai eficiente decat orice model PHEV japonez sau european.

Pretul este destul de mare de achizitie al lui BYD Seal U DM-i, insa aici primesti celebrul acumulator LFP Blade extrem de rezistent in timp.

In Spania un BYD Seal U DM-i PHEV Design are un pret de pornire de 45.500 euro

Al treilea model REEV care este si cel mai avansat tehonolgic este modelul Leapmotor C10 REEV, o alta masina electrica cu range extender.

In plus fata de BYD si MG, gama C10 REEV are o arhitectura 100% de masina electrica pentru ca are aceelasi motor si cutie cu 1 viteza de la versiunea BEV, insa aici vorbim deja de un motor termic aspirat extrem de eficient si de o baterie de peste 28.4 kwh care anunta o autonomie reala WLTP oras de peste 160 km.

In total Leapmotor poate merge 1000 km cu un rezervor de benzina de 50 litri.

CUM FUNCTIONEAZA ACESTE SISTEME HYBRID?

Modurile de alimentare BENZINA și hybrid!

Sistemul DM-i include motorul 1.5 cu o eficiență termică la frânare (BTE) de până la 43%.

Raport de compresie ridicat: Utilizarea unui piston și a unei tije de înaltă rezistență pentru a obține un raport de compresie de 15,5:1.

Sistem de răcire divizat: Gestionează separat temperaturile capului cilindrilor și ale blocului pentru funcționarea optimă a motorului, reducând consumul de combustibil în timpul pornirilor la rece.

Moduri de conducere

Chinezii invadeaza Europa cu modele PHEV cu autonomii de peste 2.200 km cu o singura alimentare-Geely Leishen EM-i, BYD DM-i PHEV, MG DMH

Mod pur electric: Atunci când încărcarea bateriei este suficientă, vehiculul funcționează pe bază de energie electrică, ideal pentru condusul în oraș și traficul stop-and-go.

Modul HEV Series: Când bateria este descărcată, ICE generează electricitate pentru a alimenta motorul electric.

REEV DM-i DMH

Modul paralel HEV: Pentru condusul la viteze mai mari (peste 60 km/h) sau atunci când este nevoie de mai multă putere, atât motorul ICE, cât și motorul electric antrenează vehiculul împreună.

BYD merge si pe benzina pe autostrada, insa Leapmotor C10 REEV merge 100% electric pentru ca motorul termic nu este conectat la roti!

Cum economisește DM-i si REEV benzina?

Eficiență ridicată: Eficiența ridicată a motorului electric (97,5%) comparativ cu eficiența termică tradițională a motorului cu ardere internă (aproximativ 40%) asigură utilizarea eficientă a unei cantități mai mari de energie din baterie și combustibil.

Utilizarea optimizată a motorului: Sistemul hibrid asigură că motorul cu ardere internă funcționează în cea mai eficientă gamă sau este oprit complet atunci când nu este necesar, reducând consumul total de combustibil.

REEV DM-i DMH

Reducerea ralantiului: În condusul urban, sistemul DM-i funcționează adesea în modul pur electric, eliminând consumul de combustibil asociat ralantiului.

Frânare regenerativă îmbunătățită: Sistemele de frânare regenerativă captează și reutilizează energia, reducând și mai mult nevoia de combustibil.

BYD Seal U DM-i, mg ehs 2025, test drive BYD Seal U DM-i, pret BYD Seal U DM-i, drive test, cel mai bun phev suv

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente