Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Europa trebuie sa taxeze toate masinile electrice chinezesti cum sunt cele europene taxate in China, chiar daca duce la disparitia Daciei Spring

Pentru a face fata invaziei de masini ieftine chinezesti, Europa trebuie sa puna in aplicare un plan protectionist care sa favorizeze productia de masini EV chiar aici in UE.

Si cel mai bine este sa ne uitam la exemplul Daciei Spring care se produce in China de catre Dongfeng, si care se vinde acolo cu un pret mediu de 5.500 euro, pret care ajunge la peste 23.000 euro pe pietele din Europa.

masini ev chinezesti, masini electrice taxe made in china, ue trebuie sa taxeze masinile ev chinezesti, euro 7, autolatest, made in china, dongfeng dacia spring 2023

Aici are de castigat doar China si Renault pentru ca intreaga productie de Spring este realizata 100% in China, iar o parte din Dongfeng este detinuta chiar de catre Renault.

In China Dacia Spring costa doar 5.299 euro cu tot cu taxe! Dongfeng EX1 2021 vs Dacia Spring 2022

Daca era in vigoare o taxare corecta cum sunt masinile europene importate in China, vedeam ca Dacia Spring nu mai avea nici o sansa sa fie vanduta in Europa, si mai mult decat atat Dacia si Renault erau fortati sa produca aceasta masina chiar la Pitesti in UE.

TRANSFORMAREA INDUSTRIEI AUTO EUROPENE

masini ev chinezesti, masini electrice taxe made in china, ue trebuie sa taxeze masinile ev chinezesti, euro 7, autolatest, made in china, dongfeng dacia spring 2023

In prezent Europa este capabila sa produca doar 5% din masinile electrice cu componente europeane, toti constructorii depinzand de China din toate punctele de vedere.

Primul pas in pastrarea unei industrii auto europene de calibru este taxarea masinilor produse in China, fie ca sunt pe benzina sau electrice, iar marcile care aduc acumulatori din China sa plateasca taxe vamale de cel putin 20% pentru achizitia lor.

europa 2035, euro 7, norme poluare euro 7, masini benzina interzise 2035, masini diesel interzise 2035, autolatest

De asemenea, pentru pastrarea acestei industrii cruciale pentru Europa este ca noile normel Euro 7 sa nu fie atat de stringente precum cele anuntate, iar ajutorul dat de statele europene pentru cei care vor sa-si cumpere o masina electrica sa fie interzise pentru ca doar asa masina electrica devine competitiva.

ROMANIA POATE JUCA O CARTE CRUCIALA IN INDUSTRIA AUTO EUROPEANA DIN 2035!

Ultimul si poate cel mai imporant detaliu, este fortarea companiilor auto europene si chineze sa produca componente auto chiar in Europa, loc unde Europa de Est va avea o cota importanta pentru ca vorbim de cele mai mici salarii din UE!

harta cestrin, consum motorina si benzina cestrin, consum combustibil romania, harta economica consum combustibil, autolatest, cnair 2023

Adica, industria auto din Romania va avea sansa sa renasca dupa anul 2035 drept una dintre cele mai importante din Europa pentru ca aici avem resurse de metale pretioase necesare bateriilor auto si gaz natural care nu depinde de cel rusesc sau norvegian!

Pana si coloana NATO este blocata pe Centura Bucuresti! Incompetenta CNAIR continua pe CB!

Insa, ca acest vis sa fie realitate trebuie modernizat si marit portul Constanta, trebuie realizate autostrazile Pitesti-Sibiu, Ploiesti-Brasov-Sibiu, insa si realizarea unui hub logistic national in centrul tarii care sa deserveasca toate regiunile.

s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente