Prima si poate cea mai fantastica masina Renault a fost una despre care romanii nu cunosc nimic. Este vorba de modelul de clasa mare Renault Safrane, berlina de lux care a inlocuit mai vechiul Renault 25 dupa care a fost realizat in numar foarte mic si cea mai luxoasa Dacia din istorie, respectiv Dacia 2000.
Chiar si asa, marca franceza a dezvoltat adevarate opere de arta care nu au avut succes insa care au castigat respectul tuturor constructorilor germani.
Masina care a socat brand-urile germane a fost modelul Safrane Biturbo, brelina care era echipata cu un motor pe benzina de trei litri supraalimentat si care dezvolta o putere maxima de 280 CP. Aceasta avea o transmisie integrala permanenta si o cutie de viteze manuala cu 5 rapoarte extrem de bine etajate cu puterea dezvoltata de motor. Pentru cunoscatori trebuie sa spunem ca aceasta masina a fost construita de Renault in colaborare cu tunerul german Hartge care este considerat drept unul dintre cei mai buni manufacturieri de modele special BMW.
Date Tehnice: Motor V6 biturbo benzina 263 CP/5500 rpm 363 Nm/2500 rpm Cutie viteze manuala 5 rapoarte Greutate: 1.800 kg Viteza maxima-270 km/h 0-100 km/h:7.3 sec 0-200 km/h: 31 sec Rezervor 78 litri Pentru a vedea cum se comporta aceasta masina pe sosea vezi video-ul de mai jos!
Cu HARTGE ori fără Ei , RENAULT la începutul anilor ’90 și după era Nr One in Deutschland ,ca Importator , Safrane , Espace , R 21 , Chamade , Laguna 1 au fost Auto OK , atât Tehnic cât și Estetic .
Care video? 😲