Olaf Scholz a declarat recent ca a avut o intalnire cu sefii VW AG in care acestia au fost atentionati de catre Cancelar sa nu uite de sutele de mii de muncitori germani din uzinele marcilor din Grupul VAG.
Concluzia este ca Olaf Scholz a declarat ca VW trebuie sa iasa singura din problemele din acest moment in care vanzarile sunt in scadere pentru ca produsele VW sunt de proasta calitate si foarte scumpe fata de ceea ce ofera chinezii chiar aici in Europa.
Electrificarea marcilor VW, Skoda si Audi a esuat pentru ca toti clientii de masini electrice s-au indreptat direct spre Tesla care produce cu succes modelul Model Y chiar in Germania la Berlin.
Surse din cadrul guvernului de la Berlin mentioneaza chiar de o nationalizare a marcilor VW pentru a face fata invaziei din China, ajutoarele financiare fiind deja ceva normal cand ne uitam la Renault in Franta si banii primiti direct de la guvern.
VEZI DE CE VW A VANDUT CU MAI PUTIN DE 500.000 MASINI IN 2024?
Acestea sunt principalele motive pentru care gigantul german VW se afla in pragul colapsului pe toate pietele:
-pentru ca in ultimii 15 ani politicienii au lucrat constant sa anihileze placerea de a conduce o masina noua
-pentru ca UE in frunte cu Germania a instituit taxe aberante care au scos din productie masinile bune si ieftine
-pentru ca pana si marci low-cost precul Dacia au preturi dublate in ultimii ani
-pentru ca Association of the Automotive Industry cere interzicerea masinilor diesel si pe benzina in Europa
-pentru ca este imposibil sa electrifici fortat intreg parcul auto din Europa
-pentru ca sunt interzise masinile pe benzina si diesel, si se obliga clientii sa cumpere masini electrice
-pentru ca UE vrea ca masinile noi sa fie impanzite de sisteme electronice precum GSR2
In prezent in Romania un VW Golf 8 pe benzina de 150 CP a ajuns sa fie vandut cu peste 44.000 euro
-pentru ca oamanii vor sa mearga in vacanta cu familia nu cu o baterie de 700 kg care autonomie pe autostrada de 250 km
-pentru ca Greta Thunberg este o mare admiratoare a lui Herbert Diess ( fostul sef VW) care a investit miliarde de euro in modele esec precum ID.3 sau ID.4
-pentru ca in multe cazuri clientul de VW se vede inselat de politica de electrificare a marcilor VAG care nu mai tine cont de preferintele sale, adica sa produca masini diesel bune calitativ care merg 1.000 km cu un plin si care nu te costa peste 30.000 euro!
In perioada urmatoare trebuie sa ne asteptam la inchiderea a catorva uzine VW VAG din Europa care produc masinile cu vanzari slabe, adica in principale cele electrice ID.3 si ID.4.
Vom vedea cum VW urmeaza sa disponibilizeze zeci de mii de muncitori, si sa introduca in gama de modele masini hybrid pe benzina cu preturi mult mai mici decat cele din prezent.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI
Și care e problema?! Le urez un faliment ușor borțoșilor de la volz-vagin dacă nu cresc calitatea și mai ales nu scad prețurile drastic !!