Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Daniel Băluţă devine cel mai criticat primar de sector din Bucuresti pentru ca forteaza bucurestenii sa plateasca locuri de parcare imaginare

In aceste luni se pare ca premiul pentru cel mai criticat primar din Bucuresti se atribuie deja celebrului Daniel Băluţă, primarul de la Sectorul 4 care a decis anul trecut impreuna cu majoritatea PSD si PNL din consiliu ca toti bucurestenii sa plateasca 540 de lei locul de parcare pe care nu-l au.

La inceput a parut o gluma buna, insa cand locuitorii din Sector au ajuns sa-si plateasca taxele au fost “amendati” cu aceasta taxa dezvoltare urbana sector 4, taxa de 540 lei OBLIGATORIE pentru toti cei care nu platesc deja un loc de parcare la ADP.

Daniel Băluţă

Ei bine, contribuabilii s-au suparat ca trebuie sa plateasca aceasta taxa pentru ca o considera abuziva, respectiv platesc ceva de care nu benefeciaza.

Insa, marea problema nu doar din Sectorul 4 ci si din celelalte sunt de fapt masinile “de provincie” care ocupa abuziv domeniul public fara sa plateasca nici macar impozitul auto loca, soferi care primesc totul gratis in Bucuresti fara obligatii.

Daniel Băluţă

Asa cum spuneam si in trecut, in Capitala Romaniei nu mai trebuie sa existe locuri de parcare gratuite, ci doar locuri de parcare rezidentiale si cu plata pe ora pentru ca doar asa cei din provincie nu vor mai abandona cu luniile masinile pesonale.

Si da, Daniel Baluta gresete cu aceasta taxa dezvoltare urbana pentru ca nu ridica masinile parcate ilegal decat daca cineva face plangere, iar masinile din alte sectoare din Bucuresti si alte judete parcheaza gratis in Sectorul 4 fara ca primaria sa-i deranjeze.

Daniel Băluţă

Asa cum a fost si in cazul Firea, se pare ca noua taxa dezvoltare urbana sector 4 urmeaza sa faca acest mandat ultimul si pentru primarul de la 4 pentru lipsa de viziune raportata la parcarile de resedinta din sector.

In cei  9 ani de mandate la Sectorul 4 actualul primar putea realiza fara probleme parcari de resedinta supraetajate cum vedem in toate orasele din Romania, parcari destinate locuitorilor cu plata.

DESPRE ACEASTA TAXA

Pe data de 1 ianuarie 2025 a intrat în vigoare taxa specială pentru dezvoltarea urbană, inițiată de Primăria Sectorului 4, condusă de Daniel Băluță (PSD) și a cărei introducere a fost votată, la sfârșitul anului trecut, de Consiliul Local, cu 16 voturi pentru (PSD, PNL şi PMP), 9 contra (USR, REPER şi AUR) şi o abţinere.

Aceasta va fi aplicată pe o perioadă de zece ani.

Daniel Băluţă

Cei care trebuie să achite taxa sunt deținătorii de autovehicule, aflați în evidenţele Direcţiei Generale de Impozite şi Taxe Locale Sector 4, care nu au parcare, în proprietate sau în folosinţă pe durata întregului an calendaristic.

Valoarea sa este de 540 de lei/an/autovehicul.

De asemenea, hotărârea mai prevede că, dacă un proprietar de autovehicul dobândeşte un loc de parcare în cursul anului, acesta este obligat să achite taxa proporţional cu perioada în care nu a deţinut un loc de parcare.

Bucurestenii din Sectorul 4 vor sa dea in judecata Primaria Sectorului 4 condusa de Daniel Baluta de la PSD

115.000 de Bucuresteni trebuie sa plateasca taxa de parcare chiar daca nu au loc de parcare in Sectorul 4-MobilitateUrbana4

s s s s

 

Articole Interesante

Alte Stiri

2 COMMENTS

  1. Salutare, am impresia sau ne prostești pe față. In primul paragraf, se spune clar că pot fi folosite – adica inchiriate- locurile de parcare de pe marile bulevarde! Ce este așa de greu de priceput? Daca luai loc în fața blocului, plăteai! Daca iei loc pe bulevard plătești! Daca nu vrei sa plătești, o pui pe spatiul tau privat! Care este problema?

  2. Pentru stiinta tuturor, celor care locuiesc in orasul Bucuresti, sectoare, provincie, parcarile la marginea bulevardelor, a soselelor si pe diverse strazi si alei, NU FAC parte dintr-o parcare amenajata. Nu poate orice primaras dotat cu bidinea si galeata cu vopsea alba sau albastra sa traseze la bordura parcari imaginare. Vrei taxa, organizeaza, construieste, amenajeaza pe spatii inchiriate, cumparate, donate, supravegheate parcare amenajata corespunzator. Cu intrare si iesire, bariere , indicatoare cu grad de ocupare, etc, altfel nu este decat o vanatoare de taxe. Au fost atatea terenuri nu numai in S4 libere, dar s-au grabit sa le ocupe cu diverse constructii, locuinte multiple, dar fara a se gandi ca unii poate isi vor cumpara si una-doua autoturisme. Valabil si pentru celelalte sectoare.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente