Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Carnagiu pe soselele Romaniei si Politia Rutiera doarme in birouri! Acestia fac controale de imagine cu RAR-ul doar sambata seara

In fiecare an la inceput de sezon estival numarul de morti in accidente rutiere creste atat de mult incat pana si televiziunile de stiri au decis sa nu mai dea pe post aceste stiri.

carnagiu sosele, politia rutiera doarme in birouri, politia rutiera nu este pe sosea, probleme accidente romania, autolatest, anvelope vechime, testeauto, cnair accidente romania, politia prevenite accidente

Din pacate presa auto din Romania vorbeste doar despre masini noi, insa nimic despre preventie, sau cel putin o atentionare a celor de la Politia Rutiera din MAI care din pacate nu vin la fata locului decat dupa ce mor romanii.

Politia Rutiera este principalul vinovat pentru ca in ultimii 19 ani au murit peste 43.000 de romani

In tarile civilizate Politia Rutiera impreuna cu intreaga clasa politica militeaza la montarea de camere radar, la implementarea de limitaroare de viteza in zonele cu mortalitate crescut, si nu in ultimul rand la echipaje de politia cu masini neinscriptionate pentru ca aceasta este singura metoda prin care pot sa fie prinsi soferii cu  retard timpuriu care nu tin cont de codul rutier.

carnagiu sosele, politia rutiera doarme in birouri, politia rutiera nu este pe sosea, probleme accidente romania, autolatest, anvelope vechime, testeauto, cnair accidente romania, politia prevenite accidente

Degeaba face MAI impreuna cu “incruptibilii” de la RAR controale sambata noaptea la Piata Constitutiei, daca doar la cativa km distanta mor romanii fara nici o sansa de supravietuire.

CE TREBUIE SA FACA POLITIA RUTIERA?

In primul rand sa iasa din birouri cu celebrele radare tip pistol pentru a face actiuni ziua in amiaza mare exact acolo unde soferii incalca de regula codul rutier.

Trebuie iasa in trafic cu celebrele motociclete BMW cumparate tot de la prietenul lor, echipare care sa fie insotite de masina neiscriptionata cu camera video.

Legea spune ca nu le mai poți „lua fața” celorlalti ca sa iesi din giratoriu! Nu mai merge sa faci dreapta de pe banda II sau III din sens!

Sa introduca din nou mult criticatele RADARE NEINSCRIPTIONATE in trafic pentru ca acestea sunt singurele care nu ” se pot da pe Waze!”!

Sa faca controale in tafic pentru toate masinile cu numere din afara tarii cu etilotestul la vedere, pentru ca avem vara de vara sute de mii de romani care se intorc acasa si conduc ca niste maimute pentru ca aici inca cred ca merge cu spaga.

carnagiu sosele, politia rutiera doarme in birouri, politia rutiera nu este pe sosea, probleme accidente romania, autolatest, anvelope vechime, testeauto, cnair accidente romania, politia prevenite accidente

De asemenea, sa verifice impreuna cu “meseriasii” de la RAR starea anvelopelor pentru ca acesta este principalul motiv pentru care de fiecare data cand ploua apar accidentele mortale.

Sa conduci un automobil fabricat in 2004 cu anvelope din 2010 este o crima care merita ca permisul tau de sofer sa fie suspendat asemnea talonului auto!

Si in final sa incerce SA NU MAI DEA AMENDA MINIMA, Romania avand amenzi maxime la nivelul tarilor civilizate care din pacate nu se aplica pentru ca oricum “romanul este sarac” si o amenda poate sa-i strice vara!?!?

carnagiu sosele, politia rutiera doarme in birouri, politia rutiera nu este pe sosea, probleme accidente romania, autolatest, anvelope vechime, testeauto, cnair accidente romania, politia prevenite accidente

Registrul Auto Roman da dovada din nou de incompetenta crasa! Verifica noaptea masini de colectie

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

8 COMMENTS

  1. Politia Rutiera ROMANA nu exista in trafic nici macar pentru preventie. Politia Romana a ajuns exact ca firmele de asigurari. Constata accidentele si numara morti, Politia Rutiera este exact ca un spectator in trafic . Nu aplica legea dur si nu este lasata sa faca ordine cu marele aport al clasei politice, care nu vrea camere de supraveghere peste tot,nu vrea amenzi si reguli clare, nu doreste radare fixe si mobile si mai ales patrulare . Pentru ce s-au cumparat sute de BMW-uri ??? La Politia Rutiera vedem spectacol de imagine odata pe saptamana noaptea , vedem cum sta politia si priveste cum o gramada de soferi imbecili circula pe strazi . Daca ar fii camere de supraveghere trafic probabil ca multe lucruri s-ar putea urmari si preveni, dar nu se vrea. A ajuns traficul in BUCURESTI un adevarat haos si jungla. Traiasca Politia Rutiera.!!!

    • 👋👋👋 exact …. In occident au camere de îți vine amendă și centura de nu o porți și de parchezi neregulamentar …. La noi ca la nimeni chiar de suntem membri UE . Si din păcate astea sunt legile date de penalii de sus , asta este condiția.

  2. Articol imbecil, pentru imbecili! Auzi, cică să conduci automobil fabricat în 2004 cu cauciucuri din 2010 e crimă. Adică să înțeleg că automobilul din 2023 se comportă mai bine cu niște cozi de cauciucuri? Am mașini din 2006 și 2008, ținute bine cu cauciucuri din 2022-2023, schimb cauciucul la șase ani, nu fac drifturi și offroad. Și nu am nicio problemă. Știu că niște nemernici ar dori să îmi schimb mașinile pe un căcat de Spring cu motor de motocositoare, să mi-o sugă, cu tot cu poliția rutieră care nu știu cum drac se face că nu caută tirurile de cauciucuri și nici nu amendează pe administratorii drumurilor pentru condițiile în care sr circulă!

  3. Pe drumurile publice în comuna Costinești ,Stațiune de Interes Național circula mașini care nu corespund din punct de vedere tehnic RAR și ITP . Politia Stațiunii Costinești (oare cine și-a riscat meseria?) ,in răspunsul pe care mi l-au trimis prin poștă la sesizarea mea, reiese că deține și este conformă de a circula pe drumurile publice fără a pune în pericol ceilalți participanți la trafic. Ceea ce nu au menționat domnul comandant și lucrătorul care a avut in lucru sesizarea mea cu aspectele referitoare cum arată această mașină IVECO cu nr.CT 06 NBV,în răspunsul dat că jantele sunt ruginite,iar cauciucurile pingele scorojite , vopseaua sărită, inclusiv chitul , plină de rugină , fără stopuri fața și spate,bara fata si spate lovite și indoite, deci pericol pentru ceilalți participanți pe drumurile publice.Politia Stațiunii Costinești mi-a trimis în scris un răspuns voalat, cu tentă de complicitate cu proprietarul autoturismului .Ce ne mai mirăm de alte aspecte pe care ar fi trebuit să se autosesizeze, investigheze și să ia măsuri.Tot ce am afirmat fac dovada cu filmulețe de pe camerele de supraveghere video și poze pe care le dețin.La ora actuală această mașină IVECO este parcată pe strada Tineretului ,nr.110, in fața biroului de mediator Dolana Mariana căruia i-a blocat ușa de intrare fiind unica.Astept să fiu contactata pentru mai multe detalii și dovezi inclusiv răspunsul de la politia Stațiunii Costinești.

  4. Mortii de pe drumurile Romaniei se datoreaza doar politcului care a tinut tara nedezvoltata din punct de vedere al autostrazilor, poti face oricate actiuni cu radare, nu poti pune radarele in locul drumurilor, calculati raportul masini inmatriculate/numar km autostrada, si comparati cu retul europei, de aici va veti da seama de inadevertentele reale, si eu sunt convins ca doar crecand numarul autostrazilor vor scadea numarul de accidente. Da, exista si multi soferi teribilisti, dar hai sa ne gandim si la altceva, eu trebuie sa fac drumul Bucuresti Iasi, care nu are decat 14 km de autostrada la centura Bacaului. Sunt 424 Km iar eu va spun ca daca trebuiesc respectate toate limitele de viteza si tinand cont de traficul din orase, ca nu exista centura peste tot, iar centurile unde exista au limite de ras (60-70 km/h) Google estimeaza drumul la 5h 45 deci media este de 75 km la ora, daca adaugi traficul sari de 7 ore, cu pauzele necesare ajungi la aproximativ 8 ore, deci media este sub orice critica, vorbim de aproximativ 50 km/h, aceeeasi distanta o fac in Germania in 3h 20 minute. Normal ca nu ajungi la destinatie rupt 3h 20 de condus ar insemna si o cantitatea mult mai mica de carburant, dar adevarul este ca nu s-a vrut, ca la dumurile sponsorizate de Comisia Europeana nu se fura ca la lucrarile locale. Si da autoritatile sunt vinovate de foarte multe persoane decedate, pentru neintretinerea drumurilor, lipsa marcajelor, lipsa parapetilor etc. Dar atat timp cat nimeni nu plateste, merge si asa!

    • De ce ai vrea sa faci un drum in Romania cand in Germania e mult mai bine? Stai acolo! Faptul ca sunt enorm de multe accidente pe autostrazile alea putine, nu iti da de gandit?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente