Cel de-al patrulea clasament BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands realizat de Millward Brown Optimor aratã cã majoritatea mãrcilor îşi pãstreazã valoarea în ciuda unui climat economic nefavorabil.
Clasamentul, cel mai important de acest gen, mãsoarã valoarea în dolari a celor mai importante branduri. Aceasta se realizeazã combinând informaţii financiare cu studii realizate asupra clienţilor şi studii de tip business-to-business. BMW este şi în acest an cea mai valoroasã marcã germanã, ocupând poziţia 18 în clasamentul general cu o valoare de 23,9 miliarde dolari americani. Urmãtoarele mãrci germane sunt SAP (locul 19), Porsche (35), Mercedes (40), Siemens (51). În topul producãtorilor de automobile, BMW este depãşit doar de Toyota (locul 14 cu 29,9 miliarde).
În acelaşi timp, într-o evaluare a mãrcilor cu cea mai mare perspectivã de creştere, BMW ocupã poziţia a şaptea şi este cel mai performant reprezentant din industria auto, cu un indice de 9 din 10. Aceasta indicã faptul cã cererea pentru modelele BMW este încã foarte mare, momentul achiziţiei este însã amânat datoritã recesiunii, clienţii rãmânând însã loiali mãrcii, explicã realizatorii topului. Valoarea totalã a primelor 100 branduri este de 1950 miliarde dolari, ceea ce înseamnã o creştere de 1,7 procente.