Cea mai sportiva versiune a modelului Yaris a fost recent lansat pe piata, japonezii optand pentru renuntarea la cutia eCVT care nu are nici o legatura cu dinamismul unei masini sport.
In locul sau a venit o cutie manuala cu 6 trepte realizata de catre departamentul TRD, cutie cuplata exclusiv la motorul cu 4 cilindri de 1.5 litri si 120 CP.
Acesta are codul motor M15A-FKS si afiseaza puterea la o turatie de 6.600 rpm, iar cuplul sau de 145 Nm este atins la 5.200 rpm.
Adica, avem un motor aspirat care ne aduce aminte de performantele unei Honda Integra din anii 90 cand era mai important sa produci masini bune decat eficiente.
Din pacate noua Toyota Yaris Cup Car 2024 nu vine in Europa pentru ca este produsa doar in Japonia pentru piata din Japonia, iar roll cage-ul fiind echipare standard asemenea suspensiei reglabile.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI