De cateva zile fanii marcii germane BMW se tot plang pe toate retelele de socializare pentru ca BMW a prezentat datele tehnice ale celei mai noi generatii de M5, si greutatea sa este cu pana la 600 kg mai mare decat cea a precedentului model.
Aceasta greutate se transmite automat la comportamentul rutier si la performantele sale pe sosea, drept urmare am decis sa pune fata in fata o mica evolutie a masinilor BMW performate, si a greutatilor lor reale.
Noul M5 G90 cantareste la fel ca si prima generatie de Rolls Royce Phantom, o adevarata limuzina care nu are nici o legatura cu sportivitatea.
BMW M5 (E28) 1981 1.447 kg
BMW M5 3.6 (E34) 1988 1.670 kg
BMW M5 3.8 (E34) 1992 1.645 kg
BMW M5 (E39) 1998 1.695 kg
BMW M5 (E60) 2005 1.855 kg
BMW M5 (F10) 2012 1.945 kg
BMW M5 (F90) 2017 1.982 kg
Alpina B7 Bi-Turbo AllRad (G02) 2020 2.105 kg
Rolls-Royce Ghost 2010 2.335 kg
Range Rover Sport P530 2023 2.335 kg
Rolls-Royce Silver Seraph 1998 2.350 kg
BMW M5 (G90) 2024 2.390 kg
Bentley Arnage: 1998 2.396 kg
BMW M760Le xDrive 2023 2.425 kg
Rolls-Royce Phantom 2003 2.485 kg
Noul BMW M5 F90 are doua dotari optionale cu un pret de 32.000 euro, adica un pret de BMW Seria 1
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI