Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Comparativ-Toyota C-HR C-lassy 1.2 Turbo 116 CP CVT 4×2 sau Renault Kadjar 1.2 TCe 130 CP EDC7 2017

Ei bine despre C-HR Hybrid nu discutam pentru ca este singurul din clasa sa care ofera acest sistem de propulsie extrem de apreciat in Europa de Vest si pentru economie si pentru reducerea clasei de taxare.

Noi in Romania alegem fara doar si poate o versiune diesel sau in cel mai rau caz una pe benzina pentru a avea un pret de achizitie mult redus.

Pentru a putea compara cele doua masini am ales un C-HR echipat cu motorul 1.2 litri Turbo care dezvolta o putere maxima de 116 CP si motorizarea L4 1.2 Turbo TCe de 130 CP pentru Renault.

MOTORIZARI JAPONEZE PE AMBELE MASINI!

Este suprinzator sa vedem cum Renault ofera pe noul sau model Kadjar un motor semnat 100% Nissan, rezultatul fiind unul extrem de placut din toate punctele de vedere.

In primul rand motorizarea Nissan care echipeaza Kadjar este MAI PUTERNICA si mult mai economica decat cea a lui Toyota pentru simplu fapt ca C-HR are o cutie de viteze CVT in timp ce Renaul ofera transmisia secventiala EDC cu 7 trepte semnata de germanii de la Getrag.

In viata de zi cu zi Kadjar EDC7 este o masina mult mai economica pentru ca motorizarea Nissan foloseste un sistem Stop&Start de ultima generatie extrem de bine cuplat cu transmisia secventiala.

De partea cealalta Toyta C-HR este o masina eficienta in modul urban, insa cand iesim in afara orasului aceasta are mari probleme cand vorbim de o depasire pe Valea Oltului pentru ca transmisia CVT nu ofera reprize scontate.

PERFORMANTE RUTIERE COMPLET DIFERITE!

Aici Renault poate spune ca atinge 100 de km/h in doar 10.7 secunde si are o viteza maxima de 200 km/h, in timp ce Toyota primite o repriza de la 0-100 km/h in peste 11 secunde si o viteza maxima de 184 km/h.

Pe scurt masina celor de la Renault este mult mai performanta atat datorita motorizarii Nissan cat si a transmisiei secventiale Gertag cu 7 rapoarte.

Toyota are un motor cu o putere mai mica de 116 CP si este penalizata de transmisia CVT care ofera reprize modice in afara orasului si un feeling anost cand dorim a conduce mai alert.

O alta problema a lui C-HR este si greutate la gol care este cu peste 100 kg mai mare in compartie cu cea a lui Kadjar.

PRET DE ACHIZITIE

La acest capitol Toyota C-HR este din start o masina cu un pret de achizitie in medie cu 5.000 euro mai mare decat Renault Kadjar, detaliu care poate sa fie decisiv cand alegem o asemenea masina noua.

Kadjar are un pret de achizitie cu programul RABLA care incepe de la aproximativ 15.000 euro cu TVA inclus in timp ce C-HR in versiunea sa de baza costa incepand cu 20.000 euro TVA inclus.

Daca echipam un Kadjar in versiunea Zen cu sistem de navigatie R-Link II, tapiterie piele-textil, senzori de parcare, oglinda electrocrom, jante pe 18 inch si cutie EDC7 avem un pret de achizitie de 21.760 euro fara discount-ul oferit de catre dealer, adica in mod real pretul de vanzare este de 20.000 euro.

Toyota are un C-HR Classy CVT cu un pret de achizite care incepe de la 27,013 euro TVA inclus fara a alege optionale. Daca punem vopseaua Bi-tone perlata de peste 1.000 euro ajunge la un pret de achizitie de 28.000 euro cu toate taxele incluse.

In total vedem o diferenta de 7.000 euro in defavoarea modelului Toyota C-HR, pret care cu siguranta nu va avea nici un impact in valoare de revanzare dupa ce masina iese din garantie.

Despre design exterior si interior nu discutam pentru ca atunci trebuie sa fim subiectivi, aceasta fiind singura latura unde clientii trebuie sa aleaga singuri!

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente