Ce alegem un motor mai slab sau unul mai puternic?
De foarte multe ori o motorizare corecta pe o masina utilitara nu este un criteriu de top pentru transportatori atunci cand acestia achizItioneze o flota. Aceasta greseala seriosa face de cele mai multe ori ca masina vanduta in Romania sa sufere la capitolul performante si de ce nu consum real de motorina.
150 in loc de 125
Pentru a arata avantajele unei motorizari de top am ales sa testam cea mai puternica versiune a modelului Renault Master.
Motorul in cauza este un diesel common-rail de 2.3 litri care ofere pe masina de fata o putere maxima de 150 CP.
Aceasta versiune ofera un moment motor de 350 Nm incepand cu o turatie foarte mica. Cei cativa zeci de Nm in plus fata puterea unui 2.3 dCI de 125 CP ofera in viata de zi cu zi un comportament destul de diferit printr-un raspuns mult mai efcient chiar si cand masina este in sarcina.
Marea surpriza a motorului de 150 CP este raspunsul sau pe sosea, motorul acesta trage bine si este in multe cazuri mult mai puternic decat un motor Mercedes 316 CDI.