2008 A PRIMIT UN FACELIFT
Masina de fata, Peugeot 2008 este una dintre cele mai bine primite de catre clientii din Europa pentru ca este un crossover de top care este realizat de la zero pentru a satisface nevoile clientilor din acest segment.
Bazat tehnic pe modelul 208 noul 2008 se demonstreaza ca este o masina bine gandita care nu trebuie neparat sa se vada ca este un 208 mai mare la capitolul caroserie.
DESIGN 2008 FACELIFT
Acum in anul 2016 francezii de la Peugeot au decis sa opereze un amplu facelift modelului 2008, masina care are acum un design usor modificat si o gama de motorizari de ultima generatie.
Fanii modelelor cu reale pretentii sport primesc si o versiunea speciala GT Line care ofera un nou tren de rulare si un pachet optic care face aceasta masina extrem de atractiva.
Modelele de volum cu motoarele de baza au noi blocuri optice fata-spate care ofera o imagine moderna masinii, iar la interior sistemul multimedia este modernizat pentru a ajunge la nivelul celui gasit pe compacta 308.
Tot noi sunt si multe elemente gasite la interior unde primeaza un plafon atipic segmentului de fata si noi niveluri de echipare.
CUM MERGE 2008 ECHIPAT CU MOTORIZAREA 1.2 Turbo de 110 CP?
In acest test scurt am avut ocazia de a merge cu un model 2008 echipat cu motorizarea pe benzina de 1.2 litri din gama 1.2 Puretech care dezvolta o putere maxima de 110 CP.
Acest motor in aceasta versiune de putere reueste sa ofere performante rutiere mai bune decat cele ale unui diesel de aceeasi putere si un consum mediu relativ mic.
Cutia de viteze este una clasica cu 5 trepte care te ajuta mult intr-un trafic tipic celui din Romania care nu are multe autostrazi pentru a avea nevoie de 6 trepte.
Motorul celor de la Peugeot este extrem de rafinat si ofera un consum mediu de 5 litri pentru un condus nornal pe soselele din Romania unde este nevoie cateodata sa mergi si cu 130 km/h pentru a efectua o depasire in siguranta.
Noul PureTech de 110 CP este o solutie viabila pentru cei care fac anual mai putin de 10.000 de km, pretul de achizitie fiind coniderabil mai mic.
PRO
Imagine de marca
Calitate de fabricatie peste cea a lui Renault Captur
Motor rafinat si performant
Versiune GT Line sportiva
Valoare mare de revanzare
Cutie automata clasica Aisin Japonia
Cel mai bun motor din clasa, 1.2 PureTech de 130 CP
CONTRA
Pret mare de achizitie
Toate dotarile interesante sunt optionale