Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test in premiera cu noul Saab 9-5 Aero 2.8 2011

Marca suedeza este comercializata in premiera in Romania de noul dealer Auto Cobalcescu.

Aceasta masina vine sa completeze o gama auto a unui constructor care a iesit din criza datorita unor ivestitori inteligenti si a unei dorinte sustinute de a nu lasa sa moara unul dintre cele mai individualiste brand-uri auto din Europa.

Numele marcii este Saab marca care devine realmente singurul constructor auto din Suedia care are actionari europeni (vezi Volvo care a fost achizitionat de chinezi).

Asadar, pentru a intelege ce inseamna noul 9-5 trebuie sa spunem ca trebuie inteleasa marca suedeza.

In comparatie cu Volvo, Saab a fost tot timpul complet diferit deoarece masinile acestea nu au fost adresate niciodata maselor.

Un Saab este detinut de cineva care are caracter si nu in ultimul rand de cineva care are o mentalitate eleganta in achizitionarea de automobile.

Faima, prestigiul sau cine stie ce caracteristici de baza pentru masinile germane nu se regasesc la un Saab.

De partea suedezilor a stat tot timpul o eleganta usor mascata de un design normal, caracteristici de baza pentru un client care nu doreste sa se afiseze cu o masina si sa atraga toata atentia.

Pur si simplu un Saab este un automobil dedicat celor cu mare clasa, celor care au trecut de anii tineretii si care doresc o stabilitate si un rafinament rar intalnit la trio-ul german BMW, Audi si Mercedes.

Despre noul 9-5 2011

Masina din acest test se numeste 9-5 si reprezinta realmente cel mai rafinat Saab al momentului.

Design-ul flui si echilibrat al masinii face ca dimensiunile reale sa fie usor camuflate.

In realitate cu o lungime de 5008 m acest Saab 9-5 poate sa concureze de la egal la egal cu marii BMW Seria 7 sau Mercedes-ul Clasa S, limuzine care au preturi de achizitie de peste 65.000 euro in versiunile de baza.

Concurenta noii masini suedeze este de fapt clasa mare unde concureaza modele precum Audi A6, BMW Seria 5 sau Mercedes-ul Clasa E.

In favoarea lui 9-5 este evident pretul de achizitie care se situeaza in medie cu pana la 20% mai mic decat cel al germanilor.

Motorizare

Sub capota masinii Saab a montat atat un doi litri supraalimentat de 220 CP cat si un diesel de doi litri TTiD de origine VM Motori care dezvolta o putere maxima de 160 CP.

Acesta din urma nu este recomandat atat timp cat exista in gama un propulsor pe benzina de 1.6 litri Turbo de origine BMW si un mare V6 Turbo de 2.8 litri.

Acesta din urma vine standard cu transmisia integrala XWD si cutia de viteze automata cu 6 rapoarte Sentronic.

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente