Asa cum era normal francezii au decis sa inlocuiasca in gama lor de masini utilitare modelul Trafic, model testat in premiera de echipa Whattruck in urma cu cateva luni in versiunea sa Trafic pentru pasageri.
In viata de zi cu zi cel mai bine vandut model Trafic ramane cel dedicat transportului de marfa, iar in acest test drive prezentam ultima generatie a sa, o masina echipata cu cel mai modern diesel din Europa.
CAROSERIE
Fata de versiuea dedicata pasagerilor noul Trafic de marfa are o caroserie ranforsata pentru a face fata volumului de marfuri transportate pe soselele din Europa.
De fapt jurnalistii de la Argus au oferit premiul Utilitara Anului pentru noua generatie de model Trafic pentru ca dispune de o caroserie noua si o motorizare de top.
Accesul spre zona de marfa se efectueaza facil prin intermediul portierelor cu o latime mare, unde culisanta laterala are o suprafata suficient de mare pentru accesul marfurilor cu ajutorul unui motostivuitor conventional.
Una dintre cele mai bune echipamente ale lui Trafic este modul in care inginerii au proiectat bancheta si peretele despartior care permit accesul unor obiecte mai mari decat spatiul de marfa.
INTERIOR
La acest capitol Renault ofera fara drept de apel cel mai bun interior fie ca vorbim de ergonomie fie de habitabilitate pentru toate tipurile de transport.
Pozitia la volan este cea mai buna din segment pentru ca scaunul soferului este reglabil iar coloana de directe are un unghi asemanator cu cel al unei masini conventionale.