Test in premiera cu noua Mazda 6 facelift 2015-SkyActiv-D 2.2 CD175 AT Revolution Top

Articole Interesante

De fapt evolutia marcii Mazda este complet atipica in comparatie cu cea a marcilor japoneze precum Nissan sau Toyota.

Nissan a devenit o marca cu produse europenizate pentru ca aici se fabrica majoritatea modelelor, iar motorizarile diesel sunt 100% franceze.

De partea cealalta Toyota ramane cel mai mare constructor de automobile din lume, gama sa pentru Europa realizata aici avand motorizari diesel semnate de BMW.

Ultimul, insa cu siguranta nu si cel din urma este Mazda, un fabricant de automobile exclusiv in uzinele din Japonia care are o alta filosofie de a realiza masini. Cei de la Mazda sunt capabil sa-si realizeze singuri toate motorizarile, iar toate masinile sunt construite doar in uzinele din Japonia unde lucreaza doar muncitori japonezi.

Noua gandire tehnica Mazda transpusa in realitate sub forma Skyactiv reprezinta un refuz clar al trend-ului de Downsizing, adica Mazda nu renunta la motoarele cu cilindree mare aspirate.

Noi cei de la Autolatest trebuie sa tinem partea celor de la Mazda pentru ca motoarele de cilindree mica turbo nu au cum sa benefecieze de o viata lunga.

PRIMUL TEST CU NOUA MAZDA 6 FACELIFT 2015


Cea mai mare masina din gama Mazda se numeste 6 si reprezinta fara doar si poate cea mai buna masina a japonezilor.

Atat din punct de vedere al dotarilor cat si a calitatii de fabricatie noua Mazda 6 poate sa fie considerata o masina premium.

CAROSERIE


Actuala generatie Mazda 6 ramane una dintre cele mai mari masini din clasa medie comercializata in Europa. Cu o lungime de 4865 mm noul 6 se apropie de marimea unei masini de clasa mare precum BMW Seria 5 sau Volvo S80, detaliu care aduce mari avantaje japonezului.

Primul este fara doar si poate un habitaclu mai spatios decat cel gasit la VW Passat sau Opel Insignia. Locul in spate este foarte bun si la nivelul genunchilor, detaliu din ce in ce mai greu de gasit pe o masina de clasa medie europena.

Pentru cei care vor un portbagaj cat mai mare Mazda este pozitionata foarte bine cu o capacitate de 489 litri.

CALITATE DE FABRICATIE MADE IN JAPAN


Noua Mazda 6 este construita conform mentaliatii japoneze, adica materiale de buna calitate pentru calitatea perceputa si o calitate de fabricatie best in class.

Conform testelor de fiabilitate masinile Mazda au ocupat pozitii fruntase, iar modelul 6 este fara doar si poate cea mai buna masina produsa de japonezi.

CUM SE COMPORTA NOUL 6 PE SOSEA?


Asemenea predecesorilor sai si noua generatie de berline Mazda 6 este o masina cu dimensiuni mari ale caroseriei, de fapt noua generatie este aproape la fel de mare precum un BMW Seria 5 F10, masina care face parte dintr-un segment superior.

Mazda 6 intra intra intr-o categorie atipica respectic clasa medie superioara. Medie pentru ca pretul unui asemenea model este in mare parte la nivelul concurentei precum VW Passat sau Opel Insignia insa caroseria sa este mult mai mare.


Pe sosea noul model are un comportament rutier dinamic, trenul de rulare fiind setat pentru a da soferului un feeling de masina cu reale capacitati sportive. Chiar si asa, cand este dusa spre extrem suspensia masinii poate sa ofere senzatii tari soferului pentru ca masina nu este la fel de predictibila asemenea unui model german.

MOTORIZARE DIESEL DE 175 CP

Sub capota japonezului se ascunde noua generatie de motorizari Skyactiv D cu cilindreea de 2,2 litri care dezvolta o putere maxima de 175 CP. Frumuseta tehnologiei Skyactiv D care ofera un raport de compresie mai mic este ca motorizare este capabila sa afiseze un moment motor de 420 Nm la 2.000 rpm, iar puterea maxima este dezvoltata pe o plaja de turatie care ajunge lejer in zona de 5.000 rpm.


In viata de zi cu zi motorizarea celor de la Mazda primeste cele mai mari note din partea noastra pentru ca este mai puternica si mai rafinata decat un motor BMW ( 320d), Audi A4 ( 2.0 TDI ) sau Mercedes Clasa C ( C220 CDI).

In acest moment germanii se vad clar depasiti de oferta celor de la Mazda pentru ca noul motor in ciuda faptului ca nu depaseste 200 CP este suficient de puternic pentru a concura chiar si cu versiunile Twin Turbo ale germanilor.

Un alt punct forte oferit de Mazda este si cutia de viteze automata cu 6 trepte, o cutie automata clasica care este utilizata de masinile Mazda si Ford doar pentru piata din SUA unde motorizarile sunt cel putin V6 cu puteri maxime de peste 300 CP.

Legata la acest diesel cutia de fata are un comportament rutier extrem de rafinat, schimabrile rapoartelor fiind realizat tipic unei masini americane adica lin si fara o turatie mai mare de 2.000 rpm.

Cand este nevoie cutia schimba in modul sport chiar si peste zona rosie a turometrului, iar modul Manual Sport permite soferului sa mentina orice viteza atat cat doreste fara ca transmisia sa intervina.

PRO

Imagine de marca

Design extrem de rafinat

Motorizare diesel puternica si economica

Cutie automata rafinata

Spatiu interior

Calitate de fabrictie

Valoare de revanzare foarte mare

 

CONTRA

Pret mare de achizitie al versiunii de top

Suspensie usor zgomotoasa peste denivelari

 

CONFIGUREAZA NOUA MAZDA 6 AICI!

 

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Galerie Foto

Articole Recente