Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive realist cu noua Dacia Duster Extreme 1.33 TCe 150 CP 4×4 2023! Ce probleme are si cum arata concurenta?

In ciuda faptului ca atunci cand te uiti la testele realizate de o mare parte a presei auto specializate si complet obediente producatorului national, citesti doar cuvinte de lauda, iata si un test drive onest si complet obiectiv, marca Autolatest.

Dacia Duster Extreme 1.33 TCe 150 CP 4x4 2023, test drive duster extreme, pret mare duster, sirenaj cutie duster, consum ulei 1.33 tce dacia, garda la sol, autolatest romania, duster vs korando, Dacia Duster Extreme 1.33 TCe 150 CP 4x4 2023

“Vedeta” zilei este mult laudatul Duster Extreme, cu motorul de top si ceva dotari optionale, masina care se vinde in Romania cu un pret de 26.000 euro TVA inclus.

La prima vedere, acest pret este exagerat, insa daca ne uitam putin la ceea ce gasim la concurenta europeana, vedem ca romanii si-au pozitionat produsul destul de corect pentru a face un profit extrem de mare.

Dacia Duster Extreme 1.33 TCe 150 CP 4x4 2023, test drive duster extreme, pret mare duster, sirenaj cutie duster, consum ulei 1.33 tce dacia, garda la sol, autolatest romania, duster vs korando, Dacia Duster Extreme 1.33 TCe 150 CP 4x4 2023

ACELASI DUSTER ESTE CU 10.000 EURO MAI SCUMP CA IN 2018!

Realitatea crunta pentru Dacia este ca aceasta masina a aparut pe piata in 2017, cand avea un pret de pornire de 12.350 euro pentru versiunea de baza FARA RABLA, si un pret maxim de 16.200 euro pentru versiunea de top 1.2 TCe 4×4 FARA RABLA!

Dacia Duster Extreme 1.33 TCe 150 CP 4x4 2023, test drive duster extreme, pret mare duster, sirenaj cutie duster, consum ulei 1.33 tce dacia, garda la sol, autolatest romania, duster vs korando, Dacia Duster Extreme 1.33 TCe 150 CP 4x4 2023

Adica, in mai putin de 5 ani, cei de la Dacia au mai pus 10.000 euro in plus la pretul masinii, si vorbim de aceeasi masina cu putine modificari.

Insa, daca luam si dotari optionale din rubrica accesorii, ajungem repede in zona de 29.000 euro fara Rabla, pret exagerat pentru o masina low-cost lansata in 2017.

Dacia Duster Extreme 1.33 TCe 150 CP 4x4 2023, test drive duster extreme, pret mare duster, sirenaj cutie duster, consum ulei 1.33 tce dacia, garda la sol, autolatest romania, duster vs korando, Dacia Duster Extreme 1.33 TCe 150 CP 4x4 2023

Mai jos vezi lista de preturi oficiala in 2018 cand a fost lansata masina pe piata din Romania:

Dacia Duster Extreme 1.33 TCe 150 CP 4x4 2023, test drive duster extreme, pret mare duster, sirenaj cutie duster, consum ulei 1.33 tce dacia, garda la sol, autolatest romania, duster vs korando, Dacia Duster Extreme 1.33 TCe 150 CP 4x4 2023

CARE SUNT PROBLEMELE, SI CUM ARATA CONCURENTA SA DIRECTA?

In primul rand, trebuie spus ca masina de fata cu motorul L4 1.3 TCe de 150 CP 4×4 nu poate sa fie comandata cu transmisie automata, pentru ca Dacia nu are tehnologia XTronic de la Nissan, care sa ofere o transmisie automata cuplata la un sistem 4WD.

Dacia Duster Extreme 1.33 TCe 150 CP 4x4 2023, test drive duster extreme, pret mare duster, sirenaj cutie duster, consum ulei 1.33 tce dacia, garda la sol, autolatest romania, duster vs korando, Dacia Duster Extreme 1.33 TCe 150 CP 4x4 2023

Adica, vedem cum Duster este recomandat doar celor care conduc cutii manuale, respectiv Dacia pierde cel putin 70% din segmentul SUV compact care doreste doar cutie automata.

Dacia Duster Extreme 1.33 TCe 150 CP 4x4 2023, test drive duster extreme, pret mare duster, sirenaj cutie duster, consum ulei 1.33 tce dacia, garda la sol, autolatest romania, duster vs korando, Dacia Duster Extreme 1.33 TCe 150 CP 4x4 2023

Insa, pentru suma de 25.590 euro TVA inclus pleci acasa cu un Ssangyong Korando, benzină 1.5 GDI – Turbo 163 CP 4×4 cu transmisie japoneza Aisin AT6, cu 10 ani garantie si livrare pe stoc, sau chiar si un Tivoli cu aceeasi motorizare si transmisie, oferit spre vanzare cu doar 21.000 euro.

Dacia Duster Extreme 1.33 TCe 150 CP 4x4 2023, test drive duster extreme, pret mare duster, sirenaj cutie duster, consum ulei 1.33 tce dacia, garda la sol, autolatest romania, duster vs korando, Dacia Duster Extreme 1.33 TCe 150 CP 4x4 2023

Suzuki Vitara Strong Hybrid nu intra in discutie in versiunea Luxus All Grip, pentru ca are o cutie robotizata produsa in India si un pret de vanzare de peste 31.200 euro!

Dacia Duster Extreme 1.33 TCe 150 CP 4x4 2023, test drive duster extreme, pret mare duster, sirenaj cutie duster, consum ulei 1.33 tce dacia, garda la sol, autolatest romania, duster vs korando, Dacia Duster Extreme 1.33 TCe 150 CP 4x4 2023

Ultimul si poate cel mai mare concurent pentru Duster, despre care presa auto din Romania NU VORBESTE, este japonezul Subaru XV 1.6 Benzina CVT Trend, care se vinde de catre SMT Pallady cu un pret, cu TVA, de 26.890 euro!

Subaru XV Trend EyeSight 1.6L Lineartronic 2023, dacia duster 1.3 tce 4x4 vs Subaru XV Trend EyeSight 1.6L Lineartronic 2023, autolatest, smt subaru, test drive Subaru XV Trend EyeSight 1.6L Lineartronic 2023, drive test Subaru XV Trend EyeSight 1.6L Lineartronic 2023, consum Subaru XV Trend EyeSight 1.6L Lineartronic 2023

Si in acest pret este inclus un motor boxer care merge 300.000 de km, cea mai mare garda la sol din segment si o cutie automata Lineatronic STANDARD pe toate modelele!

CONCLUZIILE AUTOLATEST

Dacia Duster este fara discutii un best seller romanesc, insa cand urci preturile unei masini de 12.000 de euro in 2018 la 30.000 euro, trebuie sa te gandesti de doua ori cand mergi la dealerul tau Dacia.

Dacia Duster Extreme 1.33 TCe 150 CP 4x4 2023, test drive duster extreme, pret mare duster, sirenaj cutie duster, consum ulei 1.33 tce dacia, garda la sol, autolatest romania, duster vs korando, Dacia Duster Extreme 1.33 TCe 150 CP 4x4 2023

Cu un pret mediu de 27.000 euro cu ceva dotari, acest Duster nu mai este o masina pe care si-o poate permite orice roman, pretul afisat fortand clientii sa mearga la concurenta unde primesc un produs mult mai bun calitativ.

Dacia Duster Extreme 1.33 TCe 150 CP 4x4 2023, test drive duster extreme, pret mare duster, sirenaj cutie duster, consum ulei 1.33 tce dacia, garda la sol, autolatest romania, duster vs korando, Dacia Duster Extreme 1.33 TCe 150 CP 4x4 2023

Si in final, trebuie spus ca lipsa cutiei automate la versiunea 4×4 este cel mai mare inconvenent, mai ales acum cand Ssangyong ofera gratis cutia AT6 Aisin pe modelul Korando StyleAT, iar Subaru nici macar nu mai are cutie manuala pe modelul XV cu pret de 26.000 euro.

Dacia Duster Extreme 1.33 TCe 150 CP 4x4 2023, test drive duster extreme, pret mare duster, sirenaj cutie duster, consum ulei 1.33 tce dacia, garda la sol, autolatest romania, duster vs korando, Dacia Duster Extreme 1.33 TCe 150 CP 4x4 2023

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDENTA ajuta Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

Articole Interesante

Alte Stiri

2 COMMENTS

  1. Nu am nimic cu nimeni, fiecare își cumpără ceea ce dorește de banii lui. Dar sa dai atâția bani pe o Dacie cu multe lipsuri în ceea privește prestația, siguranța si confortul, înseamnă că nu ai cultura auto, ci doar spirit de turmă. Spun asta pentru că lucrez in domeniu, am condus munte mărci de mașini dar Dacia e de departe cea mai slabă. Cu atât mai mult acum prin prisma prețului.
    De asemenea, nu mi se pare normal ca statul să acorde subvenții pentru cumpărarea unui autoturism. Nu e nimic natural pe piata auto.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente