Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu noul Opel Corsa Facelift Stripe Edition 2012

Spunem aceasta deoarece masina se afla pe piata de cativa ani si ofera o mare parte din vanzarile celor de la Opel pe Batranul Continent. Autolatest a testat masina in premiera in urma cu 4 ani cand am codus ultima generatie de Corsa.

In comparatie cu modelul precedent acesta avea sa duca marca Opel la un nivel foarte greu de atins chiar si de catre concurentul sau de baza Volkswagen. De vina pentru acest succes rasunator este faptul ca modelul Corsa a fost realizat pentru a salta brandul Opel in acest segment.

Principalele modificari aduce actualei generatii de Corsa sunt observate la capitolul feeling unde chiar si acesta mica Corsa emana un aer de automobil foarte bine realizat din punct de vedere al calitatii de fabricatie.

Pur si simplu masina este foarte bine asamblata, portierele au acel sunt de lucru bine facut asemenea comportamentului sau pe sosea, detalii care inca nu exista la marcile din Franta sau Italia.

OPEL CORSA FACELIFT 2012

Masina din acest test drive este una cu totul speciala deoarece este primul facelft operat masinii in ultimii ani si in plus fata de aceasta este o Corsa care primeste pachetul optional Stripe Edition.

Schimbarile principale fata de masina cunoscuta de toata lumea se observa cel mai bine la capitolul design exterior unde modelul are o noua parte frontala. Blocurile optice sunt de factura noua, mult mai expresive decat pana acum si aduc linia masinii mult mai aproape de cea a modelelor mai noi precum Meriva sau Astra.

STRIPE EDITION 2012

Pentru a face concurenta cum se cuvine lui Polo 2012 Opel a dezvoltat in premiera un pachet optional denumit Stripe care ofera clientilor in schimbul a doar 500 de euro o schimbare profunda din punct de vedere optic.

Acesta implica doua dungi albe (daca masina este negra) sau negre (daca aceasta este alba) care aduce mult cu ceea ce reprezinta sportiva Corsa OPC.

In plus fata de aceasta masina este echipata cu noile jante din aliaj pe 17 inch care sunt incaltate cu anvelope performante Continental Sport Contact 3. Acestea sunt aceeleasi care echipeaza si versiunea Corsa OPC. Chiar si asa, in urma testelor pe circuit am fi dorit parca acest model sa fie echipat cu extrem de sportivele anvelope Michelin Pilot Sport.

CALITATE DE FABRICATIE

Noul Opel Corsa este una dintre cele mai bune masini din segmentu mic din Europa prin simplu fapt ca este una dintre cele mai bine asamblate masini din aceasta clasa. Chiar si asa nu putem sa trecem cu vederea faptul ca facelift-ul operat modelului Corsa aduce o scadere oarecum a calitatii percepute in comparatie cu modelele anterioare.

Daca materialele nu sunt la nivelul asteptat nu putem sa nu amintim ca din punct de vedere al calitatii de fabricatie masina continua sa fie de top. 

Plansa de bord este solida si promite o anduranta foarte buna chiar si cand masina depaseste 10 ani de utilizare.
Toate instrumentele de bord sunt cunoscute de la modelele Astra si Insingia si ofera la randul lor o garantie ca acesta vor functiona fara probleme ani la randul.

MOTORIZARE

Cea mai mare “probleama” a masinii de fata este se pare motorul pe benzina de 1.4 litri care nu face din acest model unul cu adevarat sportiv.

Aceast este noul agregat de 1.4 litri cu 16V care dezvolta o putere maxima de 99 CP si 130 de Nm. Puterea maxima de aproximativ 100 de CP nu face din aceasta Corsa Stripe una sportiva, insa aici nu trebuie sa uitam ca masina de fata are un pret de achizitie care porneste de la 8.900 euro cu TVA inclus plus trei tichete Rabla. 

Fata de versiunea precedenta de 90 CP acest motor dezvolta 9 CP in plus, insa castiga mult la capitolul rafinament. Motorul ofera o doza de putere suficienta atunci cand este nevoie si face din condusul masinii extrem de confortabil. De vina este evident si cutia de viteze manuala cu 5 rapoarte care este precisa si ofera o sincronizare foarte buna a rapoartelor.

Ultima treapta permite soferului sa parcurga distante mari pe autostrada la vitezele legale.

Consumul de benzina afisat de acest motor este de 7.8 litri in mediul urban si doar 5.4 litri atunci cand se parcurg drumuri judetene cu o viteza legala.

Cu un rezervor de 45 litri am reusit sa parcurgem in Bucuresti peste 500 de km, fapt care readuce in prim plan faptul ca nu gasiti toti timpul economie cu un motor de cilindree mica supraalimentat.

PRET DE ACHIZITIE

Cine poate cumpara in prezent o masina compacta Made in Germany cu jante pe 17 inch si o putere maxima de 100 CP? La aceasta intrebare se poate raspunde simplu: Opel Corsa Stripe Edition 2012.

Daca ne uitam putin la ceea ce ofera concurenta Volkswagen sau Ford trebuie sa spunem ca acestia ofera dotari asemanatoare insa pentru un pret de achizitie mai mare.

Configureaza noul Opel Corsa AICI!

PRO

Masina buna calitativ, pret foarte bun de achizitie, propulsor pe benzina elegant cu distributie pe lant, costuri mici de intretinere, tren de rulare sportiv, valoare foarte buna de revanzare.

CONTRA

Masina putin sportiva daca ne raportam la pachetul optic Corsa Stripe, spatiu relativ mic pentru pasagerii din spate, optionale interesante insa relativ scumpe, lipsa ogliniz incalzite.

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente