Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive Land Rover Freelander SD4 Facelift 2011-Motorizare SD4 de 190 CP

Spunem baza deoarece modelul Freelander este cea mai vanduta masina Land Rover, iar pentru a face parcursul marcii si mai bun in Europa acesta a fost supus unul facelift pentru anul in curs.

DESIGN

Fata de modelul Freelander I acest Freelander II ofera multe detalii care ne aduc aminte din prima secunda de feeling-ul mai marilor Range Rover.

Calitatea design-ului face ca acest SUV de oras sa fie o masina mult mai bine apreciata decat modele sale concurente care sunt dezvoltate sa reprezinte un compromis intre o calitatate de fabricatie buna, o motorizare diesel economica si un pret de achizitie mic.

Ei bine Land Rover Freelander nu se doreste sa fie un compromis in compratie cu masinile concurentei ci o dovada clara a faptului ca britanicii condusi in prezent de indieni doresc sa creasca imaginea premium a produselor Land Rover.

Acest lucru inseamna ca masina nu este scumpa si ofera elemente optionale demne de fratiorii mai mari din gama Range Rover.

INTERIOR

Fata de masina comercializata pana anul trecut acest Freelander II Facelift ofera cateva schimbari notabile precum utilizarea unor materiale din plastic mai bune.

La fel ca si la modelul 2010 daca cumparam masina cu un nivel de echipare standar toti suntem dezamagiti deoarece chiar si de la acest micut Land Rover ne asteptam la dotari premium.

Daca dorim sa cheltuim peste 40.000 euro atunci britanicii ofera un nivel de echipare SE de top care aduce clientior o tapiterie de piele de foarte buna calitate, o cutie de viteze automata cu 6 rapoarte si multe echipamente care fac viata la interior mult mai placuta.

MOTORIZARE

Sub capota masinii testate se ascunde o motorizare SD4 de 2.2 litri care dezvolta o putere maxima de 190 CP.

Acest motor realizat de catre Ford impreuna cu francezii de la PSA (Peugeot si Citroen) face o figura acceptabila sub capota masinii.

Spunem acceptabila deoarece in ciuda cresterii puterii maxime cu 35 de CP fata de modelul 2010 masina cantareste totusi peste 1.950 kg la gol. Masa mare a masinii recomanda fara discutie o motorizare V6 de trei litri care echipeaza modelul mai mare Discovery.

Chiar si asa, noul Freelander se misca in traficul urban elegant datorita transmisie automate cu 6 rapoarte.

Aceasta este produsa de japonezii de la Aisin Warner (TF-81SC).

In modul normal transmisia recunoaste stilul de condus al soferului si adapteaza turatia motorului in functie de necesitati. Consumul noului Freelander SD4 in Bucuresti este de 12 litri pentru fiecare 100 de km parcursi.

TRACTIUNE

Freelander se deosebeste complet de modelele concurente datorita faptului ca este echipat cu sistemul Terrain Response.

Acesta permite celui din spatele volanului sa escaladeze aproape orice drum forestier cu conditia sa nu uite faptul ca nu conduce un Defender ci un Freelander realizat sa mearga mai mult pe sosea.

Chiar si asa, Freelander II Facelift continua sa fie cea mai avansata masina off-road din segmentul SUV compact din Europa.

PRO

Calitate de fabricatie imbunatatita, sistem de tractiune 4×4 foarte bun, unghi de atac ideal, cutie de viteze Aisin foarte buna

CONTRA

Cel mai scump SUV compact cu o motorizare diesel din clasa doi litri, versiunea HSE mai scumpa decat un Discovery 2011, garda la sol relativ mica, diesel SD4 care consuma mult.

Vezi Emisiunea AUTOLATEST cu noul Freelander SD4!

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente