Este vorba de un Mitsubishi Outlander facelift 2019, care este oferit acum in Romania, cu una dintre cele mai fiabile motoare din Europa.
Fanii Mitsubishi stiu ca gama Outlander este vazuta extrem de bine in Europa, pentru ca ofera o gama de motorizari complete si o fiabilitate in timp, buna.
DE CE OUTLANDER ESTE SINGURUL SUV CU MOTORIZARI CLASICE
Spunem ca aceasta masina este una extrem de importanta pentru segmentul SUV, pentru ca este singura oferita cu o motorizare pe benzina, fara supraalimentare.
Da, este socant, acum in anul 2019, sa vezi pe piata o masina noua cu un motor pe benzina FARA TURBO, care mai este dotat si cu un sistem de injectie clasic MULTIPUNCT! Adica motorul acesta nu are mult laudata, insa extrem de problematica, injectie directa.
DE CE JAPONEZII OFERA ACEST PROPULSOR?
La prima vedere, putem spune ca in prezent doar aceasta masina si gama Mazda, sunt oferite cu motoare pe benzina clasice, fara celebrele sisteme tip injectie directa si supraalimentare turbo, care s-au dovedit ca fiind problematice, in timp.
Fanii motoarelor pe benzina cu aceste sisteme turbo si injectie directa, vor spune ca acestea merg fara probleme, insa cand aceste motoare depasesc 180.000 de km, observam probleme cu depunerile de carbon pe sistemul de injectie si probleme cu sistemul turbo, sistem care costa peste 2.000 euro daca necesita inlocuire.
Motorul lui Mitsubishi, nu are aceste sisteme, pentru ca japonezii au considerat ca nu este nevoie, masina ruland fara probleme in orice fel de conditii de trafic.
COMPORTAMENT RUTIER
Inca din primele momente la volanul luiOutlander 2019, observam faptul ca japonezii au realizat un SUV extrem de eficient, chiar si in cele mai aglomerate orase din Europa.
Motorul are doi litri si 150 CP si este cuplat la o transmisie clasica CVT cu 7 rapoarte prestabilite, transmisie care functioneaza fara cusur, chiar si in traficul aglomerat din Bucuresti.
Pentru ca nu are injectie directa sau turbo, motorul are un sistem Stop&Start extrem de eficient, sistem care aduce in realitate un consum extrem de redus pentru un SUV full size, cu un motor clasic.
Intr-un trafic aglomerat, consumul afisat de noul Outlander 2.0 CVT este de 10 litri pentru fiecare 100 de km, iar cand iesim in afara orasului, acesta scade pana undeva in zona de 7 litri. Cu un rezervor de peste 60 de litri, masina poate parcurge peste 700 de km.
CONCLUZIILE AUTOLATEST
Noul Mitsubishi Outlander 2.0 ClearTec Instyle+ 4WD 2019 este in acest moment, una dintre cele mai bune masini SUV din Romania, pentru ca este singurul care ofera un motor pe benzina clasic, care afiseaza o rata a fiabilitatii de top.
Impreuna cu transmsia CVT cu 7 trepte si tractiunea 4WD, masina se comporta fara probleme, atat in marile orase, cat si atunci cand iesim in afara soselelor.
Noul Outlander pe benzina, este o solutie reala pentru cei care nu doresc un PHEV sau un SUV concurent diesel, motorul masinii fiind unul traditional, cu o eficienta dobandita in timp. Pe scurt, vorbim de cel mai fiabil SUV al momentului!
PRO
Cel mai bun motor pe benzina pentru un SUV
Singurul SUV fara turbina si injectie directa
Cutie CVT7 rafinata in utilizare
Garda la sol mare
Transmisie 4WD eficienta pe toate suprafetele
Rezervor mare de combustibil pentru o autonomie mare
Valoare mare de revanzare
CONTRA
Pret mare al versiunii de top
Tren de rulare usor zgomotos fata de cel al versiunii PHEV
Piata auto dominata in Romania de SUV-uri diesel