Masina din acest test drive este fara discutii, SUV-ul de oras cu cea mai fiabila motorizare, cu cea mai mare garda la sol, cu cea mai buna transmisie integrala, care se vinde acum in Romania cu mai putin de 17.000 euro TVA inclus.
Este vorba de celebrul Suzuki Ingnis, care a primit in urma cu trei ani un usor facelift si care ramane un etalon al fiabilitatii in Europa, masina fiind construita exclusiv in Japonia.
DE CE MERITA CUMPARAT ULTIMUL IGNIS 2024?
In primul rand, pentru ca vorbim de o masina care dispune de o caroserie cu un sasiu extrem de rezistent, Ignis primind 5 stele de siguranta EuroNCAP in cadrul ultimelor teste.
De asemenea, pentru ca are sub capota ultimul motor de 1,2 litri cu 4 cilindri si injectie multipunct al unei masini noi vandute in Europa, motor care poate sa fie cuplat si la o excelenta transmisie CVT, optima pentru mersul urban.
Insa, si pentru ca este singurul SUV de clasa mini, care are un pret mai mic de 19.000 euro si transmisie integrala AllGrip cum vedem la S-Cross sau Vitara.
Tinad cont de aceste criterii, Ignis poate sa fie lejer o solutie pentru cei care se uita acum la o Dacia Sandero Stepway Extreme+ de 18.000 euro sau chiar si la un Ford Puma, care are un motor cu 3 pistoane EcoBoost de 999 cmc.
CALITATE MADE IN JAPAN
In urma cu putin timp scriam faptul ca in Europa cele mai fiabile masini sunt produse de catre Suzuki si Subaru, marci mai bine privite din punct de vedere al rezistentei in comparatie cu mult laudata Toyota, care produce masini in Franta si Turcia.
Suzuki Ignis este fabricat doar in uzinele Suzuki din Japonia, adica primesti fara discutii o calitate reala a fabricatiei mult peste oferta europenilor, si aici amintim si de marcile Dacia si Ford care insa sunt la mare cautare.
CUM SE CONDUCE NOUL IGNIS 2024?
In primul rand, trebuie sa nu uiti ca motorul de sub capota are 4 cilindri si este aspirat, adica are un comportament tipic celor din anii ’90, cand aceste motorizari erau normale si care aveau nevoie de turatii superioare, insa in egala masura erau si capabile sa mearga fara probleme sute de mii de km.
Motorizarea L4 K12D este una clasica, care are distributie pe lant, si care poate merge in conditi normale de rulaj 20 de ani sau 400.000 de km fara inteventii, detaliu despre care putini fabricanti mai pot sa vorbeasca acum.
Sa vinzi in 2024 un L4 aspirat cu injectie multipunct este o mare indrazneala, motiv pentru care Autolatest recomanda achizitia lui Ignis chiar daca se prevede o iesire din gama pe piata din Europa.
CONSUM REAL SI PERFORMANTE
Asa cum ne-am asteptat, masina celor de la Suzuki exceleaza la capitolul consum real de benzina, pentru ca masina are un sistem MHEV extrem de avansat care permite oprirea motorului in trafic.
Intr-un trafic aglomerat de Bucuresti am avut un consum mediu de 7.5 litri la 100 de km, Ignis afisand o autonomie medie de 450 km cu cei 32 de litri de benzina.
FISA TEHNICA:
Tip Motor – 4 cilindri Benzina
Putere maximă 83 CP
Cuplu motor maxim 107 Nm
Transmisie Automată, Manuala 5 trepte
Viteză maximă 165 km/h
Accelerare (0-100km/h) 12.5 s
Garda la sol minimă 180 mm
Capacitate portbagaj 267/1.100 L
Înălțime 1.605 mm
Lățime 1.690 mm
Lungime 3.700 mm
Ampatament 2.435 mm
Masă fără încărcătură 865 kg
Masă maximă tehnic admisibilă 1.322 kg
Cumpara masina de la partenerul nostru de mobilitare RADACINI Motors:
2024 Suzuki Ignis, walkaround, review, suv, 2024, phev, car, Suzuki Ignis2024 facelift, suzuki suv, suzukimotor company, plug in, plug-in, plugin, suzuki , youtuber, new, vehicle, feature, update, powertrain, plant, factory, exclusive, look, best, top, automotive, design, future, innovation, class, tow, fan, Suzuki Ignis 1.2 dualjet hybrid2024, Suzuki Ignissuv, Suzuki Ignis, new ignis 1.2 dualjet hybrid, eco-friendly vehicles, Suzuki Ignis2024 interior, Suzuki Ignis2024 suzuki , Suzuki Ignis2024 2024 Suzuki Ignis, 2024 Suzuki Ignisuk, 2024 Suzuki Ignis 1.2 dualjet hybrid2024, 2024 ignis, Suzuki Ignis2024, Suzuki Ignis 2023, Suzuki Ignis2023 fhev, 2023 Suzuki Ignis 1.2 dualjet hybrid2024, 2023 ignis 1.2 dualjet hybrid Suzuki Ignis, 2024 Suzuki Ignisprice, 2024 Suzuki Ignisrelease date, 2024 Suzuki Ignis 1.2 dualjet hybrid2024, 2024 Suzuki Ignisfor sale, 2024 Suzuki Ignis, 2024 Suzuki Ignisreview, 2024 Suzuki Ignisdimensions, 2024 Suzuki Ignisinterior, 2024 Suzuki Ignisactive, 2024 Suzuki Ignis, 2024 Suzuki Ignis, 2024 Suzuki Ignisfacelift, 2024 Suzuki Ignisspecs 2024 Suzuki Ignis, 2024 Suzuki Ignisuk, 2024 Suzuki Ignisrelease date, 2024 Suzuki Ignis 1.2 dualjet hybrid2024, 2024 Suzuki Ignisphev, 2024 Suzuki Ignisreview, 2024 Suzuki Ignissuzuki , 2024 Suzuki Ignis, 2024 Suzuki Ignis 1.2 dualjet hybrid2024, 2024 Suzuki Ignis 1.2 dualjet hybrid2024, 2024 Suzuki Ignis black , 2024 Suzuki Ignis 1.2 dualjet hybrid2024, 2024 Suzuki Ignis 1.2 dualjet hybrid2024, 2024 Suzuki Ignisfacelift, garda la sol, 0-100 km/h, drive test, test drive, consum real Suzuki Ignis
#suzukiignis2024 #ignis 1.2 dualjet hybrid#suzuki2024changes #suzukiSuzuki Ignis2024new #suzukiignis2022024model #suzukiignis2024 #Suzuki Ignis#suzukiSuzuki IgnisFacelift #suzukirefresh #suzukiSuzuki Ignisupdatedmodel #suzukiSuzuki Ignisnew #suzukiexterior #suzukiSuzuki Ignisinterior #suzukiSuzuki Ignismodel #suzukiignissuzuki #1.2 dualjet2024 #2024 #2024Suzuki Ignisdetails #2024Suzuki Ignisfullwalkaround #2024Suzuki Ignisdetails #2024refresh #Suzuki Ignis2024changes #2024Suzuki Ignisnew #2024Suzuki Ignismodeldetails #newSuzuki Ignis#ignis2024#autolatestSuzuki Ignis#drivetestSuzuki Ignis#testdriveSuzuki Ignis