Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive in premiera cu noul Peugeot 308 1.6 THP de 125 CP- Rivalitate reala pentru VW Golf 7

Noua masina nu doar ca este o masina complet noua fata de modul care se afla inca in vanzare in Europa, ci este o masina compacta care are toate sansele sa rivalizeze cu modelul VW Golf 7.

In primul rand despre 308 trebuie sa spunem ca pastreaza aceeasi linie a caroseriei gasita si la predecesorii sai, o linie optica care aduce mult cu cea a unui MPV compact.

Singurii care benefeciaza de aceast plafon relativ inalt sunt pasagerii care au mai mult loc in interior decat intr-un VW Golf sau Opel Astra. Volumul portbagajului masoara 420 litri si se incadreaza intr-o medie a segmentului.

INTERIOR

Cele mai importante schimbari ale noii generatii de masini Peugeot 308 se regasesc la interior unde francezii au dezvoltat o noua plansa de bord mult mai ergonomica la capitolul comenzi.

Aceasta utilizeaza sistemul implementat de modelul 208 care aduce indicatoarele in partea superioara a volanului, volan care la randul sau este unul care are un diametru extrem de mic pentru o asemenea masina.

Consoala centrala este exemplar realizata din punct de vedere al calitatii de fabricatie si aduce in premiera  o consola centrala cu mult mai putine butoane decat in trecut.

Acum soferul poate sa acceseze doar comenzile audio si cele elementare ale instalatiei de aer conditionat.

Materialele din care este realizata consola sunt de cea mai buna calitate, acestea rivalizand acum cu cele gasite la bordul unui VW Golf.

MOTORIZARI HDI SI THP

Ca si pana acum, motorizarile de baza pentru orice Peugeot sunt cele diesel HDI de 1.6 litri care inca sunt printre cele mai bune din lume in segmentul de 1600 cmc. Versiunea de top e-HDI ofera o putere maxima de 115 CP si permite masinii performante de top, totul al un consum extrem de mic de motorina.

Peugeot 308 are o noua motorizare 1.6 THP de 125 CP 2014

Marea  noutate pe acest model se numeste 1.6 THP si reprezinta aceelasi motori realizat de PSA impreuna cu BMW si care echipeaza toata gama BMW Seria 1 si Mini.

La Peugeot 308 THP inseamna nu doar versiunea de baza 155 CP sau cea R de peste 230 CP, ci chiar o motorizare entry-level de 125 CP.

Acesta ofera o repriza de la 0-100 km/h in doar 10.1 secunde. Consumul mediu anuntat de Peugeot este chiar mai mic decat cel afisat de modelele Seat Leon 1.4 TSI de 122 CP sau Golf TSI.


Concluzia germanilor de la AMS este aceea ca Peugeot are in sfarsit o masina de top in acest segment datorita unei calitati de fabricatie foarte bune si a unei motorizari THP realizate impreuna cu cei de la BMW.

Noua platforma tehnica aduce se asemenea si o suspensie spate multi-link care ofera o stabilitate superioara vechiului 308 in viraje. Pur si simplu noul 308 este o masina buna care nu exceleaza la nici un capitol insa care se apropie foarte mult de VW Golf din toate punctele de vedere.


Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente