Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive in premiera cu noul Nissan Qashqai facelift 1.6 DIG-T 163 CP Tekna+ 2017

Istoria Qashqai a inceput in urma cu multi ani, cand Nissan Europe a decis sa comercializeze o masina care nu era nici un SUV, nici un Crossover  insa, care avea cu siguranta pe atunci un nume greu de pronuntat.


Acum dupa mai bine de 10 ani din acel moment, gama Qashqai a atins un nivel al vanzarilor, calitatii si al performantelor, greu de anticipat chiar si de catre Nissan.

Toata lumea cunoaste ce inseamna Qashqai, insa cel mai bine o vad cei de la VW cu al lor Tiguan sau PSA cu 3008 si mai nou gama Opel Mokka, masini bune, care insa nu se vand la nivelul celei a lui Nissan.

DE CE QASHQAI ESTE UN SUV BEST IN CLASS?


Aici, fanii Renault vor spune ca fratiorul lui Qashqai, Renault Kadjar, este mai bun si mai ieftin, insa realitatea a aratat ca cele doua masini nu prea concureaza si ca Nissan ramane un specialist in realizarea de masini SUV in Europa.

Clientul tipic de Qashqai doreste o masina de imagine, care sa arate mult mai bine decat un Tiguan sau Mokka, o masina cu tehnologie japoneza si performante rutiere demne de un hothatch din anii 90.

Noul model 2017, este de fapt “vechiul” Qashqai care a ajuns la maturitate, pentru ca modelul de fata este un amplu facelift care “repara” poate tot ce era gresit la vechiul model testat de catre noi AICI, insa care  vine in plus si cu o latura premium benefica marcii de a concura si modele ale unor marci precum BMW, Audi sau chiar si Mercedes Benz.

Noi inca vedem gama Qashqai drept o masina care merita sa fie achizitionata intr-o versiune de top, pentru ca doar atunci primeste tot ceea ce este mai bun pe acest model, moment cand vorbim fara doar si poate de un Crossover realmente premium.

DESIGN QASHQAI 2017


Facelift-ul a adus masinii  un design schimbat, care pune acum accentul pe un dinamism crescut. De fapt, vorbim de o linie optica care ne duce cu gandul la modelul Pathfinder din SUA si de ce nu, gama X-Trail comercializata si in Romania.

La interior schimbarile nu sunt asa de mari, iar sistemul multimedia cu un display de mici dimensiuni fata de R-Link II, reprezinta poate singura problema a lui Qashqai.

In rest  totul este la locul lui, adica patru camere video plus senzori de parcare fata-spate si o calitate de fabricatie foarte buna, atat la nivelul materialelor cat si la nivelul asamblarii.

GADGET CAR QASHQAI FACELIFT 2017


Masina din acest test drive a fost echipata de catre Nissan Romania in versiunea Tekna+ care implica multe echipamente standard.

Optionalele interesante sunt reprezentate de catre Pachetul Nissan Connect Plus, care include sistem de navigație cu SD, radio CD MP3+ 6 boxe+ port USB și mufă auxiliară, control al dispozitivelor auxiliare conectate (MP3, USB player sau IPOD) prin comenzile sistemului audio si conectare Smart Phone+ Around View Monitor (sistem de asistenta la parcare cu vedere 360°).

De asemenea, noul Qashqai facelift include si pachetul Nissan Safety Shield Plus (Sistem Inteligent de Asistenţă la Parcare / Avertizare Unghi Mort / Alertă trafic prin spatele vehiculului / Alertă Atenţie Şofer Scăzută) care include si sistemele Nissan Safety Shield.


Pe scurt, este vorba de un crossover care dispune de toate sistemele active si pasive de siguranta intalnite pe modele de top SUV din segmentul premium.

MOTORIZARE NISSAN 1.6 DIG-T 163 CP

Versiunea de fata, este un Qashqai echipat cu motorizarea pe benzina de 1.6 litri din seria DIG-T, care este de fapt acelasi motor gasit pe modelele de top Renault Megane GT sau Talisman sau chiar si pe gama X-Trail pe anumite piete.

Despre acest motor nu putem spune decat ca este dezvoltat de catre Nissan si departamentul Nismo, pe anumite modele precum Juke Nismo si reprezinta fara doar si poate un propulsor elegant cu mari rezerve de putere.


Momentul motor de 240 Nm ramane constant pe o plaja de turatie care incepe la 2.000 rpm si care se termina la 4.000 rpm, detaliu care ofera masinii un comportament rutier extrem de musculos chiar si in depasirile tipice drumurilor din Romania.

In ciuda faptului ca foarte multi clienti vor alege un Qashqai diesel dCI de 110 CP sau 130 CP, versiunea pe benzina ramane totusi cel mai puternic model Qashqai oferit in Europa.

Cine doreste sa-si cumpere un motor de baza 1.2 Turbo de 115 CP trebuie neaparat sa mearga cu acest DIG-T de 163 CP!

PRO

Imagine de marca

Cel mai bun crossover din segmentul compact

Motorizare Nissan puternica si rafinata in utilizare

Distributie pe lant care nu necesita o schimbare

Calitate de fabricatie buna

Pret de achizitie sub 24.000 euro Tekna+

Valoare mare de revanzare

CONTRA

Motor pe benzina nu foarte economic

Lipsa transmisie integrala si cutie X-Tronic

Optionale interesante disponibile doar in pachete


Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente