Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test drive in premiera cu noua Mazda 3 Sedan Skyactiv G100 CP 2014-Realmente premium

Mazda Motors este unul dintre cei mai dinamici constructori de automobile din Japonia, iar un exemplu de tenacitate si know-how este de fapt noua generatie de masini compacte Mazda 3.

Daca in urma cu 4 ani testam precedenta generatie de Mazda 3 echipata cu motorul pe benzina de 1.6 litri si spuneam ca motorul acela era prea slab din toate punctele de vedere pentru o caroserie de Mazda 3, acum in 2014 venim si spunem ca inginerii Mazda au reusit sa faca minuni.

Noua tehnologie Skyactiv este atat de avansata in comparatie cu ceea ce ofera concurenta incat reamintim tuturor ca nu este nevoie sa achizitionam o masina pe benzina turbo de cilindree mica deoarece tehnologia motoarelor aspirate din clasa mica este mai mult decat suficienta pentru performante bune si un consum foarte mic.

TOTUL DESPRE NOUL MOTOR MAZDA 1.5 G100

Sub capota masinii din acest test drive se ascunde in premiera o noua motorizare care este destinata doar anumitor piete emergente.

Spunem emergente pentru ca in Europa de Vest Mazda 3 vine echipata doar cu motorul mai mare de doi litri testat si de echipa Autolatest la inceputul anului.

Cilindreea mai mica si puterea maxima doar de 100 CP au constituit inca inainte de a pune masina in miscare un impediment pentru simplu fapt ca motorul 2.0 Sckyactiv este atat de bun inca ne este imposibil sa recomandam propulsorul mai mic de 1.5 litri.

Ei bine dupa ce am parcurs peste 600 de km cu doar 50 litri atat in oras cat si in mediul extraurban, putem trage concluzia ca si “micutul” 1.5 Sckyactiv este un motor care merita sa fie amintit in gama Mazda.

Da este corect ca fratiorul sau mai mare de 120 CP este mai puternic si mai rafinat, insa Mazda 3 G100 se misca elegant in orice situatie. Fie ca mergem bara la bara in Bucuresti sau pe autostrada cu o viteza medie de 135 km/h, noul propulsor face fata cu brio greutatii modelului 3 Sedan.

Daca vreti performante de top trebuie sa mergeti in gama la fratiorii sai mai mari. Pur si simplu acest motor este CORECT din toate punctele de vedere, iar consumul mediu de 7.5 litri in Bucuresti si doar de 5,4 in regim extraurban reprezinta o reusita a celor de la Mazda.

CALITATE DE FABRICATIE PREMIUM

Noua Mazda 3 Sedan testata aici in premiera natioanala este o masian compacta care are drept concurenti modele precum Skoda Octavia III sau Renault Fluence, insa cand faci primii km la volanul sau nu poti sa nu sesizezi faptul ca Mazda a crescut o clasa.

Spunem aceasta pentru ca acum Mazda 3 poate din punctul nostru de vedere sa concureze fara menajalemnte masini precum BMW Seria 1, Mercedes Clasa A sau noul Audi A3 pentru ca este un automobil realizat exemplar din punct de vedere al calitatii de fabricatie.

Materialele din interior sunt mai bune in comparatie cu vechiul model, iar echipamentele standard sunt la nivelul concurentei premium din Germania.

Pozitia la volan este la fel de buna precum in orice BMW Seria 1, iar feeling-ul pe sosea da clasa orcarui model VW Golf sau Opel Astra.

Masina aceasta are un look premium, merge premium si costa din fericire cat un concurent de clasa compacta de volum.

 

PRO

Imagine de marca

Calitate de fabricatie

Motor elegant si relativ rafinat

Sistem multimedia de ultima generatie

Sistem audio de calitate

Spatiu interior in limitele clasei

Valoare mare de revanzare

Motor Skyactiv mai bun decat 1.2 TSI sau 1.2 TCE

 

CONTRA

Motorul de fata este bun insa oricand recomandam propulsorul G120 Skyactiv

Echipamentele interesante sunt optionale

Versiunea de top costa destul de mult

Retea limitat de dealeri in afara Capitalei

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente