Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu noul VW Passat CC 1.8 TFSI 160 CP/ consum, performante, pret

In ciuda numelui asemanator cu cel al modelului deja cunoscut, Passat, constructorul german a dorit ca prin acest CC ( initialele se traduc prin Coupe Confort) sa realizeze pur si simplu o masina care sa arate nu doar o eficienta tehnica germana, ci si un automobil de life-style.

Rezultatul este cat se poate de convingator si anume acest Passat CC este cu adevarat cel mai rafinat VW din ultima perioada, exceptand bineinteles nava amiral Phaeton. De ce CC? VW a conceput acest CC din dorinta de a arata lumii ca este in stare sa realizeze si masini frumoase, nu doar extrem de bune din punct de vedere tehnic si atat.

Imagini in premiera cu noul VW Passat CC 2012

Noul CC nu este un inlocuitor al Passat-ului cunoscut de majoritatea romanilor, ci doar o alta versiune.

Diferente fata de un Passat normal!

Daca ne urcam intr-un Passat CC vom vedea imediat ca inginerii germani nu s-au jucat din nici un punct de vedere cu aceasta masina, deoarece aceasta este foarte binea realizata din punct de vedere al design-ului exterior si interior, dar si din punctul de vedere al calitatii de fabricatie.

Noul CC este cu mult peste modelul de mare serie la acest capitol, toate materialele gasite la interior facand indirect o trecere la o alta clasa de masini, una de lux.

Cea mai importanata diferenta dintre cele doua modele este bineinteles faptul ca versiunea CC se adreseaza doar pentru patru pasageri, iar cea normala pentru cinci pasageri. Volumul portbagajului este putin mai mic la acest CC insa la randul lui depaseste multe masini concurente.

Concurenta


Primul lucru care ne trece prin cap atunci cand intram in contact cu acest Passat CC este fara doar si poate Mercedes-ul CLS. Asemanarile sunt atat de mari incat te intrebi de ce ai da 20.000 euro mai mult pe modelul cu stea in trei colturi pe capota. Raspunsul tine de gusturi si de ce nu de buzunare, insa fara menajamente recomandam cu caldura acest Passat CC in detrimentul Mercedes-ului.

VW Passat CC este mai ieftin cu 4.000 euro pentru Comfort& Style

Spunem aceasta deoarece spatiul interior este mai mare la VW, iar la capitolul calitate de fabricatie Passat-ul est prea putin inferior in compatatie cu un Mercedes CLS.

MOTORIZARI

Modelul testat a fost supus celui mai greu test in Romania, respectiv parcurgerea a mai bine de 1200 km prin incredibil de surprinzatoare Romanie, si aici nu ne referim la autostrazi…care sunt acelea. Sub capota acest Passat CC a venit din fabrica cu un motor pe benzina de tipul TSI cu o cilindree de 1.8 litri.

Puterea maxima dezvoltata de 160 CP este suficienta pentru un condus calm, insa daca doriti si performante mai bune atunci optati pentru un doi litri TFSI de 200 CP.

Consumul minim de benzina a fost surprinzator de mic de 7.9 litri intr-ul stil de condus molcom, iar in mediu urban acesta nu a depasit granita celor 13 litri. Chiar si asa, cu un plin de benzina se pot parcurge peste 700 de km.

VW are probleme cu 30.000 de modele Passat CC si Tiguan! Airbag-urile ZF se declanseaza singure

PRO

Noul Passat CC este frumos si acest lucru este declarat de un iubitor al marcilor italiene Alfa Romeo si Ferrari. Linia masinii este asemanatoare cu cea a Mecedes-ului CLS si aceasta nu inseamna decat o nota pozitiva. Spatiul interior este foarte bun pentru toti cei patru pasageri, iar porbagajul este peste media clasei.

CONTRA

Motorizarile diesel TDI care nu fac masina mai rafinata in comparatie cu motorizarile pe bezina si de ce nu cu linia rasata a masinii.

Noul VW Arteon R-Line 2.0 TDI SCR 4Motion are un pret de achizitie de 52.000 euro

 

 

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente