De vina pentru aceasta situatie este Grupul Autoitalia care a fost preluat de o companie din Israel care a renuntat la importarea modelelor Ssangyong in Romania.
Chiar si asa, cei din Coreea au trecut cu brio peste grevele de acum cativa ani si au pus din nou in productie modelul Rexton.
Despre acesta multi pot spune multe lucruri negative insa realmente putem mentiona ca in afara de Toyota Land Cruiser si Suzuki Jimny nu mai exista nici o alta masina cu sasiu separat.
Rexton dispune de un sasiu asemenea modelului Mercedes Clasa G care ofera o fiabilitate si de ce nu o rezistenta demna de amintit.
Fanii masinilor off road nu pot trece cu vederea faptul ca noul Rexton 2013 are o garda la sol de 260 mm daca este echipat cu transmisia automata care inlocuieste putea spate rigida cu una multilink.
MOTORIZARE
Sub capota noul Rexton nu mai are un 5 in linie de 2.7 litri de orgine Mercedes ci un motor cu doar 4 cilindri realizat in Austria si care dezvolta o putere maxima de 152 Cp si un moment motor de 360 Nm incepand cu 1.500 rpm.
Noul propulsor are in continuare o distributie pe lant care nu se schimba niciodata si ofera un consum mediu mult sub motorizarea Euro 5 de la Mercedes.
Cutia de viteze automata a ramas aceeasi 5Gtronic a celor de la Mercedes care rezista la modelele AMG pana la 1.000 de Nm.
Cine vrea sa iasa in off road nu trebuie sa uite de faptul ca noul Rexton a ramas in continuare un model off road veritabil datorita existentei cutiei de transfer asemenea modelelor icon din anii trecuti.
PRO
Off road veritabil
Motor diesel economic
Cutie de viteze Mercedes
Garda la sol de 260 mm
Caseta de reductie
7 locuri
CONTRA
Imaginea masinii in Europa
Lipsa comercializare in Romania
Valoare de revanzare mica