Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu noul Peugeot 308 1.6 HDI 2010/ Cat consuma un Peugeot HDI?

Masinile produse de PSA sunt unice in felul lor, cel mai evident rezultat fiind modelul Peugeot 206 care practic a pus pe picioare grupul francez.

Design Incepand cu acel 206 toate automobilele Peugeot au urmat un design agresiv care a culminat cu fabulosul 407 Coupe.

Test Drive cu noul Peugeot 308 1.6 HDI 2010, consum, egr off, kit distributie, drive test, test ro, autolatest, 0-100 km/h, essai 2010

In schimb, noul Peugeot 308 utilizeaza acea linie a caroseriei care a fost lansata pe micutul 207, linie care face ca acest 308 sa para putin exagerat daca comparam masina cu predecesorul sau, 307.

Noul 308 parca este un 307 lichefiat, unde dimensiunile caroseriei au fost marite in concordanta cu ceea ce reprezinta segmentul compact din Europa. Viata la Bord Accentul tehnicienilor din hexagon s-a axat mai mult spre confortul pasagerilor, formele plansei de bord provenind parca dintr-o clasa cu mult superioara.

Interiorul noului 308 face ca plansa de bord a unui Renault Megane, Volkswagen Golf sau chiar Audi A3 sa para provenite dintr-un deceniu demult apus.

Test Drive cu noul Peugeot 308 1.6 HDI 2010, consum, egr off, kit distributie, drive test, test ro, autolatest, 0-100 km/h, essai 2010

Calitatea fabricatiei este de top, lucru care este intregit de spuma poliuretanica de la inteior.

Motor

Sub capota micuta si extrem de ascutita a masinii se ascunde un propulsor care nu mai are nevoie de nici o introducere deoarece este arhicunoscutul agregat HDI de 1.6 litri si 110 CP.

Acest motor corespunde normelor de poluare Euro 4 si beneficiaza de o supraalimentare cu functia over-boost care permite pe durate mici un surplus de putere.

stellantis kaluga rusia, uzina motoare stellantis hdi kaluga, motoare diesel hdi stellantis importate in europa, 1.6 hdi euro 6, review stellantis diesel engine

Consumul de combustibil este printre cele mai bune din clasa si aici putem sa spunem fara menajamente ca am reusit o medie de 5 litri pe parcursul a mai bine de 500 km prin Romania.

Chiar si asa, trebuie sa mentionam ca la capitolul transmisie, cutia de viteze a francezului este exacta insa, parca ar mai avea nevoie de o treapta de viteza.

Test Drive cu noul Peugeot 308 1.6 HDI 2010, consum, egr off, kit distributie, drive test, test ro, autolatest, 0-100 km/h, essai 2010

Pret

Una dintre cele mai mari probleme ale masinii este pretul de achizitie care depaseste suma de 17.000 euro. Prin urmare, un segment de piata unde Renault Megane are un motor de 1.9  litri la fel ca si Golf-ul 1.9 TDI.

Pretul este totusi prea mare pentru aspiratiile marcii in Romania, insa daca tot vreti sa cumparati un 308 optati pentru diesel-ul de doi litri care este cuplat la o transmisie manuala cu 6 rapoarte.

Test Drive cu noul Peugeot 308 1.6 HDI 2010, consum, egr off, kit distributie, drive test, test ro, autolatest, 0-100 km/h, essai 2010

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente