Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu noul Opel Corsa 1.2 DI Turbo GS Line EAT8 Aisin 2019- Tehnologie 100% frantuzeasca

Este vorba de primul Opel 100% construit de la zero din momentul preluarii de catre francezii de la Puegot si Citroen de acum cativa ani.


Acum vedem pentru prima data cum Opel a decis sa-si pastreze o imagine clasica in comparatie cu concurenta sa directa, respectiv pentru integrarea unuei platforme noi sub co caroserie clasica GM.

CAROSERIE

Inca din primeme momente vedem cu germanii nu au dorit la capitolul design sa iasa cu nimic in evidenta, tactica clasica aplicata cu succes de catre VW cu toate generatiile de Golf.

Pe scurt vorbim de o ultima generatie de Corsa care trebuie sa-si pastreze cota de piata, respectiv clientul traditional de Corsa insa si o posibila mutare a clientilor de la Fiat si VW spre aceasta marca Opel revizuita de catre PSA.

INTERIOR CLASIC EXTREM DE ANOST

Locul unde vedem cele mai putine evolutii este cel din interior unde inca avem multe elemente de la defuncta GM care a detinut marca Opel incepand cu anul 1929.

Fata de precedentul model noul Corsa are acum aceeasi plansa de bord, aceelasi volan si multe alte elemente clasice GM

Marile schimbari se regasesc la capitolul multimedia unde vedem sistemul de navigatie de la Peugeot si Citroen, sistem care este 100% indentic cu cel al masinilor frantuzesti.

Calitativ masina nu exceleaza insa nu putem spune ca aceasta noua Corsa este inferioara precedentei generatii.

MOTORIZARE 1.2 PURETECH DE 130 CP SI EAT8


In ciuda maretei industrii auto din Germania acum putem spune fara menajamente ca in sfarsit Corsa are o un motor pe benzina de nota 10 pentru simplul fapt ca este un motor 100% frantuzesc.

Este vorba de unitatea 1.2 PureTech de 130 CP testata de echipa Autolateste in urma cu cativa ani pe modelul Peugeot 308 AICI.

Din 2015 si pana in prezent aceasta motorizare PSA a castigat de mai multe ori titlul de Engine Of The Year, detaliu greu de spus pentru motoarele mai vechi de origine Fiat si GM pe gama Corsa.

CORSA DI Turbo GS Line primeste noua cutie AISIN

O alta mare surpriza din partea celor de la PSA este ca noul Corsa are pe aceasta versiune cutie japoneza Aisin EAT8 considerata de specialisti una dintre cele mai bune din lume.,

De fapt sunt deja zeci de modele BMW, Volvo si Mini care au aceasta cutie strandard, in timp ce marcile de volum concurente precum VW, Fiat sau Skoda folosesc cutiile secventiale DSG care nu sunt in realitate transmisii automate.

Comportamentul unei cutii automate clasice cu convertizor nu poate sa fie niciodata simulat de catre o cutie secventiala in ciuda promovarii excesive pe piata a acestor transmisii cu mai multe ambreiaje.

CONCLUZII

Din start trebuie spus ca noul Opel Corsa DI Turbo GS Line este o masina cu reale pretenii sport pentru ca ajunge la 100 de km/h in doar 8.7 seucnde si atinge o viteza maxima de 206 km/h.

Marea problema a masinii de fata este pretul de achizitie de peste 23.000 euro cu toate taxele incluse, si lipsa unei caroserii mai expresive.


Cat despre interior Opel primeste cele mai slabe note pentru ca nu a evoluat fata de plansa veche lansata in anul 2003 pe modelul precedent.

Din pacate pentru Opel pe aceeasi platforma tehnica si cu aceeasi motorizare si cutie putem alege un nou Peugeot 208 care arata mult mai bine, are un interior i-Cockpit senzationat si urmeaza sa fie vandut si cu un pret mai mic de achizitie!

PRO

Imagine de marca in Germania si Romania

Motor Peugeot/Citroen foarte puternic si rafinat

Cea mai buna cutie automata din segment

Performante reale bune

 

CONTRA

Pret mare de achizitie

Cel mai neinteresant interior din segment

Valoare foarte mica de revanzare

Calitate de fabricatie medie

Garantie doar de 2 ani

s

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente