Test Drive cu noul Nissan Juke 1.6 de 117 CP si transmisie CVT XTronic 2017-Masina ideala pentru orasele aglomerate

Articole Interesante

Este vorba de cunoscutul model Nissan Juke, o masina care a fost lansata in anul 2010 moment din care marca Nissan a castigat zeci de mii de fani in Europa datorita acestei masini.

CAROSERIE

 

Nu credem ca exista in prezent cineva in Romania care nu a observat in trafic un Juke, un crossover dinamic cu o caroserie extrema din punct de vedere al designului.

Linia caroseriei ne aduce aminte oarecum de primele modele Micra, masina aratand in realitate mult mai mica dinamic.

Partea frontala este atipica segmentului crossover pentru ca are blocurile optice integrate in spoilerul fata, iar luminile de ceata sunt amplasat in partea superioara. Acest amplasament ofera cel mai radical design din clasa sa, dovada fiind aceea ca si acum dupa mai bine de 6 ani de productie nu exista o masina concurenta cu acest Juke.

INTERIOR


Asa cum se observa la exterior linia extravaganta este realizata de catre inginerii Nissan si la interior, unde plansa de bord are un design atipic care ofera o consola centrala generoasa si un tunel meridian ridicat excesiv pentru a permite o ergonomie foarte buna.

Pe scurt viata in spatele volanului unui Juke este atipica segmentului sau, design-ul revolutionar castigand de-a lungul anilor foarte multi clienti si de ce nu foarte multe cliente.

Modelul din acest test drive este un Juke care este echipat Tekna care aduce clientului pe langa un sistem de navigatie lansat pe mai vechiul Qashqai si un sistem de aer conditionat automat cu reglare speciala si pentru sistemul de management al motorizarii.


Juke ramane singura masina din Europa care are un sistem multimedia diferntial de cel al managementului trenului de rulare (motorizare si transmisie).

Pe langa aceste detalii de ultima generatie masina vine echipata cu noi scaune cu sustinere laterala imbunatatita si o calitate a asamblarii mult mai buna, chiar daca materialele din interior inca sunt realizate dintr-un plastic dur.

MOTORIZARE NISSAN CLASICA EXTREM DE FIABILA


Sub capota micutului Juke se ascunde un motor pe benzina de generatie mai veche care nu inseamna neaparat cu este un detaliu negativ.

De fapt noi cei de la Autolatest am sustinut tot timpul ca pentru masinile de volum nu avem nevoie de motorizari extrem de complicate  pentru ca si costurile de mententanta sunt radical mai mari.


Nissan ofera pe masina de fata un motor clasic de 1.6 litri ASPIRAT care dezvolta o putere maxima de 117 CP si 158 Nm, motorul acesta dezvoltand pe modelul Juke Euro 5 in anul 2010 o putere maxima de 94 CP si 140 Nm.

Pe scurt noua motorizare este la fel de fiabila precum cea de acum cativa ani, insa acum este mult mai puternica si corespunde normelor de poluare Euro 6.

Fanii motorizarilor Nissan trebuie sa stie ca acest motor are inca o injectie multipunct care si-a dovedit fiabilitate in ultimii 30 de ani.

Consumul motorizarii Nissan se afla intr-o zona normala pentru un crossover de oras, adica 9-10 litri de benzina intr-un trafic aglomerat si doar 5-6 litri in mediul extraurban.

De vina pentru consumul relativ mic din oras este cutia de viteze X Tronic a celor de la Nissan care utilizeaza in premiera conceptul de cutie de viteze manuala integrat intr-o cutie CVT traditionala. 


CONCLUZIA AUTOLATEST

Masina de fata este un exponat clar al tehnologiei japoneze  care aduce un design revolutionar intr-un segment crossover inca in dezvoltare.

Cei peste 6 ani de productie dovedesc faptul ca Nissan stie sa dezvolte masini unice, iar echiparea sa cu o motorizare traditionala spune totul despre politica de respect fata de clientii sai.

Chiar daca este cea  mai slaba versiune a lui Juke, motorul de 117 CP arata faptul ca regula de downsizing nu este o solutie tocmai fericita. Motorul clasic aspirat trebuie sa revina si sa demonstreze din nou cum trebuie sa se comporte o masina la capitolul fiabilitate.

Nissan a revenit!

PRO

Imagine de marca

Valoare mare de revanzare

Pret mic de achizitie ( doar 16.275 euro)

Motor pe benzina clasic Nissan cu injectie multipunct

Cutie X Tronic CVT revolutionara

Consum relativ mic de benzina

 

CONTRA

Acces portbagaj

Volum portbagaj

Punte spate rigida pentru versiunea 2WD

Pret relativ mare pentru versiunile de top 

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Galerie Foto

Articole Recente