Aceasta se numeste Mitsubishi Outlander si a ajuns in prezent la un nou facelift menit a improspata imaginea sa intr-un segment auto in care aproape toti marii constructori au masini in oferta.
Diferenta dintre un Mitsubishi Outlander si modelele sale concurente este ca japonezii au o istorie bogata in realizarea de masini SUV cu tractiune integrala, adica Mitsubishi are o cultura importanta in dezvoltarea si vanzarea acestor masini.
OUTALNDER FACELIFT DIESEL 2016
Noul Mitsubishi Outlander 2016 a primit recent un amplu facelift care aduce in premiera o noua parte frontala, mult mai dinamica care ne aduce aminte de modele de top comercializate in Japonia.
Design-ul sau este bine pus la punct, look-ul general al caroseriei oferind de fapt o imagine masinii de segment premium.
La interior lucrurile sunt in mare parte indentice pentru simplu fapt ca Outlander este bine realizat din punct de vedere ergonomic, iar gadget-urile precum sistemul multimedia cu GPS sau sistemul audio Rockford Fosgate care afiseaza o putere reala de 710 W sunt elemente gasite la modelele SUV din clasa premium.
MOTORIZARE DIESEL EURO 6
Sub capota noului Outlander 2016 se ascunde un motor de generatie mai veche care ofera o putere maxima de 150 CP si un moment motor de 360 Nm incepand cu o turatie de 1.500 rpm.
Motorul de fata are o cilindree de 2.3 litri si ramane una dintre cele mai buna motorizari pentru un SUV din clasa compacta pentru simplu fapt ca are o putere reala mult peste oferta concurentei.
De fapt cu acest motor cei de la Mitsubishi declara ca nu vor sa intre in regula downsizing pentru ca un motor diesel de cilindree mica pe o masina cu o greutate la gol in medie de peste 1.7 tone nu are cum sa ofere performante sconate sau un consum real bun de motorina.
Japonezii spun ca acest diesel DI-D este suficient si noi nu putem decat sa-i felicitam pentru alegerea facuta, masina de fata fiind un cruiser al soselelor cand se merge la drum intins, insa si un SUV dinamic cand soferul o cere.
O alta componenta care face viata frumoasa la interiorul lui Outlander este cutia de viteze automata clasica cu 6 trepte, transmisie realizata de catre specialisul Aisin si care ofera un rafinament demn de o masina din clasele superioare.
Rafinamentul si puterea motorului 2.3 DI-D cand sunt corelate cu precizia si eleganta transmisiei automate cu 6 trepte te fac repede sa uiti de micile deficiente ale lui Outlander.
CONCLUZIA AUTOLATEST
Pe scurt japonezii au dorit sa realizeze un SUV de clasa compacta care sa ofere prformante de top, un rafinament demn de o masina premium si un pret de achizitie corect din toate punctele de vedere, detalii care face din Mitsubishi un specialist in realizarea de masini SUV.
Chiar daca nu mai este la prima tinerete noul Outlander facelift 2016 ramane o masina bine gandita tehnologic, adica nu exista suprize la capitolul fiabilitate.
Transmisia masinii este de asemenea un punct forte pentru ca este cea mai complexa transmisie din segmentul SUV compactc numele sau fiind S-AWC (SUPER ALL WHEEL CONTROL).
Aceasta este atat de performanta incat modelele concurente nu prea sunt in stare sa ofere in mod real o tractiune 4×4 permanenta sau o transmitere a tractiunii alternativ intre punti.
PRO
Imagine de marca
Siguranta de 5 stele
Design exterior elegant
Motor diesel puternic si relativ economic
Cutie automata clasica cu 6 trepte extrem de confortabila
Pret de achizitie interesant
Transmisie 4WD best in class
Sistem audio Rockford Fosgate 710 W
CONTRA
Unghi de atac si Unghi de degajare caroserie
Anumite materiale din interior