Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu noul Mercedes Vito Shuttle CDI 163 CP 2012

Pentru a pastra pozitia fruntasa ocupata in acest segment constructorul german Mercedes a operat cateva modificari de substanta modelului de clasa medie Vito. Acesta reprezinta pentru piata de vehicule comerciale un brand la fel de puternic asemenea fratiorului sau Sprinter, utilitara care aduce volume aproape la aceelasi nivel cu cele alor masinilor de mare serie.

Anul 2012 a reprezentat pentru aceasta gama de vehicule o regandire aproape completa a ofertei Mercedes prin modificarea masinii atat din punct de vedere tehnic cat si optic la un nivel greu de atins pana in prezent in acest segment.

Schimbari in bine pe toata linia

Van-ul din acest test drive este de fapt vechiul Mercedes Vito serie sasiu 639 care a fost lansat in Europa in urma cu cativa ani si care reprezenta pentru marca din Stuttgart o prezenta demna de renumele Mercedes. Daca prima generatie era un van care a fost realizat de Mercedes pentru a inchide o nisa din piata de transporturi, acest Vito a reprezentat o evolutie care avea sa aduca mari avantaje utilizatorului. 

Primul Vito a fost bazat mai mult pe o masina de mare serie era echipat cu o motorizare care oferea puterea pe puntea fata, solutie testata de catre Mercedes doar pe modelul de clasa mica Clasa A. In ciuda avantajelor unei asemenea transmisii masina a dovedit o fiabilitate relativa in special datorita aparitiei primului motor diesel CDI cu sistem de injective Common Rail. 

Primul facelift opera lui Vito I a rezvoltat marile probleme ale tineretei si a aratat ca Mercedes este unul dintre cei mai importanti constructori de vehicule utilitare din lume.

Modelul din acest test drive este un Vito care face parte din ce-a de-a doua generatie si care a primit asa cum era de asteptat un amplu facelift anul trecut.

Design aprofundat

Daca primul van Vito I a suferit foarte mult la capitolul calitate de fabricatie si la capitolul calitate perceputa, acest al doilea Vito se prezinta intr-o forma complet noua. Plansa de bord este acum realizata dintr-un plastic mult mai placut la atingere. Consola centrala a primit de asemenea un nou sistem multimedia care ofera soferului un nivel al comfortului demn de o limuzina Mercedes din clasa mare.

Pur si simplu in trafic cei care conduc un model Vito au admirat lung noua versiune Shuttle prin simplu fapt ca noua masina arata mult mai bine decat in trecut, si ofera un grad de confort superior.

Noile jante din aliaj fac senzatie in segmentul utilitarelor asemenea postului de conducere extrem de comfrotabil si de ce nu foarte bine dotat. 

Comfort superior concurentilor

In urma parcurgerii unei distante apreciabile atat in mediul urban cat si in cel extraurban putem spune ca masina a fost realizata de catre specialistii Mercedes doar pentru a oferi pasagerilor un comfort cat mai mare.

Versiunea Vito Shuttle se prezinta drept un van de vacanta pentru intreaga familie prin simplu fapt ca pasageriii sunt tratati regeste la interior iar tractiunea pe puntea spate si cursa mare a trenului de rulare fac din calatoriile cu aceast van o realmente placere.

Daca ne uitam la ceea ce ofera concurenta putem sa amintim doar de modelul german VW Transporter Multivan care este echipat la randul sau cu o motorizare TDI doar de doi litri insa si cu un pret de achizitie de multe ori mult mai mare chiar si decat al masinii de fata. Spatiul interior pentru pasageri si bagajele lor este clar superior la masina celor de la Mercedes.

Cireasa de pe tort in aceasta mica comparatie este evident comfortul superior al lui Vito, fie ca circulam pe autostrada sau pe drumuri clasice neamenajate din Romania. All around masina celor din Stuttgart are o prestanta superioara indiferent cum este privita.


CITESTE MAI MULTE AICI!



Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente