CAROSERIE
De fiecare data cand vorbim de gama D-Max, vorbim, de fapt, de o masina 100% japoneza, care a fost gandita pentru cei care merg zilnic in afara soselelor.
Rezistenta lui D-Max a devenit legendara in ultimele trei decenii, iar actuala generatie RT85 se prezinta drept o masina pick-up completa si extrem de fiabila, pentru orice munca posibila.
Daca Jandarmeria sau ISU au ales versiuni de baza ale lui D-Max, noi testam acum, de fapt, versiunea de top, care se numeste Premium si care ofera totul inca din echiparea standard.
DOTARI DE TOP
Inca din primele momente observam faptul ca, Isuzu ofera gamei Premium un nivel de echipare de top, adica avem o tapiterie de piele extrem de rezistenta in timp, un display multifunctional care poate acum sa se conecteze la Android Auto sau Apple Car Play, pentru Google Maps sa Waze gratuit.
Nivelul de confort la interiorul lui D-Max este peste media segmentului, adica avem acum ca dotari scaune electrice fata, aer conditionat automat si mult apreciata trasnsmisie automata clasica AT6, semnata de japonezii de la Aisin.
Cu aceste elemente, cine conduce un asemenea D-Max, nu poate sa uite de confortul dat de un SUV de clasa mare, care, din pacate este mult mai firav in afara soselei si mult mai costisitor in utilizare.
Cine alege sa-si echipeze un D-Max cu acest nivel de echipare, are automat cea mai mare valoare de revanzare, chiar si atunci cand masina are mai mult de 10 ani sau 300.000 de km la bord!
MOTORIZARE DIESEL FARA ADBLUE
Isuzu ramane unul dintre putinele marci din Europa care nu foloeste AdBlue pentru motoarele sale diesel, principalul motiv fiind acela ca motorizarea de fata de 1.9 litri RZ4E-TC are doar cativa ani din momentul realizarii sale de la zero.