Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu noul Ford S-Max Vignale 2.0 TDCI 210 CP Powershift 2017-Lux si rafinament tipic unul Lincoln

Ambele raspunsuri sunt corecte, daca ne gandim ca in anii 80 si anii 90 cele mai luxoase masini Ford in Europa purtau sigla carosierului Ghia, iar in anii 2000 cele mai bine echipate masini Ford Europe erau cele care aveau nivelul de echipare Titanium.


Acum, in anul 2017, Ford are o gama completa de masini premium vandute in Europa intr-o retea de showroom-uri specializate, care poarta numele de Vignale.

CE REPREZINTA VIGNALE PENTRU UN FORD 2017?

In primul rand, cand Ford vinde un Vignale, acesta comercializeaza o experienta de top, bine stiuta de catre americani prin intermediul marcii sale de top Lincoln.

Daca in Europa clientii de Ford nu au sansa de a achizitiona un Lincoln veritabil, Ford a decis ca este timpul sa afiseze o serie de masini realmente premium pentru cei care vor doar ceea ce este mai bun.

Masina de fata este un cunoscut Ford S-Max testat de echipa Autolatest in urma cu mai bine de un an AICI, insa acest S-Max este cu totul special pentru ca este un S-Max Vignale.

Adica este cel mai puternic, cel mai luxos si cel mai bun S-Max pe care poti sa-l cumperi in Europa.

CARE SUNT MODIFICARILE ADUSE LUI S-MAX VIGNALE?


Cand vorbeam de faptul ca Vignale este o experienta de top, nu ne-am referit la faptul ca avem sub capota peste 400 de CP sau cine stie ce stabilitate in viraje, ne-am referit la faptul ca Ford ofera pur si simplu cea mai luxoasa masina din segmentul SUV din Europa.

Chiar si un BMW Seria 2 ActivTourer sau un VW Multivan se vad depasiti de nivelul luxului gasit la interiorul acesteia.

Inca din primele momente, vedem ca Vignale inseamna, de fapt, cele mai bune tapiterii de piele realizate de Ford, adica aceeleasi materiale gasite si pe gama Lincoln MKZ sau Continental.


Scaunele sunt incredibil de confortabile pentru ca nu sunt doar ventilate pe mai multe trepte, ci si pentru faptul ca au unul dintre cele mai complexe sisteme de masaj gasite pe o masina cu un pret de achizitie sub 100.000 euro din Europa.

CONFORT DE RULARE DEPLIN IN ORICE SITUATIE

Echipa Autolatest a parcurs cu noul S-Max Vignale peste 600 de km si, putem spune fara menajamente ca acest MPV de mari dimensiuni, are cel mai confortabil tren de rulare, un zgomot extrem de mic chiar si pe autostrada la viteze mari.

Antifonarea caroseriei, geamurile dublulaminate si asamblarea fara cusur a interiorului, te fac repede sa uiti ca esti la volanul unui Ford Made in Europa. Senzatia oferita de aceasta masina este realmente premium, in ciuda faptului ca foarte multi spun totusi ca vorbim de un Ford mai bine echipat.

MOTORIZAREA 2.0 TWINTURBO si CUTIE SECVENTIALA GETRAG

Sub capota masinii din acest test drive, se ascunde un motor diesel de ultima generatie Ford, adica noul 2.0 TDCi care are un sistem de supraalimentare dublu.

Rezultatul este dezvoltarea unei puteri maxime de 210 CP si a unui moment motor de 450 Nm incepand cu o turatie de 1750 rpm. Pe sosea, motorizarea lui Ford este una extrem de calma, detaliu tehnic care permite parcurgerea in confort a unor distante foarte mari.

Cand este necesar, motorul activeaza cele doua turbine pentru a afisa cei 210 CP, moment cand foarte multi participanti la trafic sunt surprinsi de performantele masinii.

Un alt mare avantaj al lui Vignale este echiparea sa in versiunea de 210 CP, doar cu transmisia semiautomata PowerShift cu 6 rapoarte, transmsie realizata de catre germanii de la Getrag, care functioneaza fara probleme.

Noua transmisie, permite masinii sa afiseze un consum mediu doar de 9 litri in mediul urban putin aglomerat din Bucuresti, si un consum real de 6.5 litri cand mergem pe autostrada la o viteza medie de 135 km/h.

PRO

Imagine de marca

Cel mai bun interior din clasa 

Motor TwinTurbo extrem de rafinat si realmente economic

Cutie Getrag cu doua ambreiaje, eleganta in functionare

Spatiu interior foarte bun si o modulabilitate mare a habitaclului

Calitate de fabricatie premium

CONTRA

Lipsa transmisie integrala pentru versiunea de 210 CP

Pret mare de achizitie 

Valoare mica de revanzare in comparatie cu brand-urie premium

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente