Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu noul Ford Kuga 2.5 FHEV AWD 182 CP 2025-Best Seller pe piata din Romania

Kuga ramane si in noul an 2025, una dintre cele mai vandute masini SUV compacte din Romania, indiferent ca vorbim de motorul de baza 1.5 Turbo sau de cel PHEV de peste 250 CP.

Ford Kuga 2.5 FHEV, test drive, pret kuga vs duster, review kuga 2025, consum kga 2,5 hybrid, garda la sol, 0-100, ecvt kuga 2025, autolatest

Daca ne uitam pe cifre, insa si pe drumurile patriei, vedem ca actualul Ford Kuga facelift este mai raspandit decat Dacia Duster 3, lansata cu fast pe data de 1 decembrie a anului 2023.

Aceste detalii sunt extrem de “usturatoare” pentru fanii Dacia, care in masa au ales sa-si cumpere, de fapt, un Ford Kuga in detrimentul unui Duster 3, daca oricum aveau acelasi pret de achizitie.

Ford Kuga 2.5 FHEV, test drive, pret kuga vs duster, review kuga 2025, consum kga 2,5 hybrid, garda la sol, 0-100, ecvt kuga 2025, autolatest

DE CE ROMANII PREFERA KUGA IN DETRIMENTUL LUI DUSTER 2025?

Aici trebuie spus ca pretul de vanzare al masinii produse la Pitesti este cea mai mare problema, plus ca romanul stie ca Duster 3 are o platforma tehnica de Clio, iar Kuga concureaza de fapt Renault-ul Austral, care si el a avut vanzari catastrofale in Romania in comparatie cu vechiul Kadjar.

Ford Kuga 2.5 FHEV, test drive, pret kuga vs duster, review kuga 2025, consum kga 2,5 hybrid, garda la sol, 0-100, ecvt kuga 2025, autolatest

Pur si simplu, cei de la Ford au reusit sa produca gama Escape pentru Europa, cu un pret incredibil de bun pentru segmentul din care face parte, adica sa pleci acasa cu un Ford Kuga nou pentru doar 25.800 euro TVA inclus nu a mai fost posibil in ultimii 10 ani pentru aceasta marca.

Ford Kuga 2.5 FHEV, test drive, pret kuga vs duster, review kuga 2025, consum kga 2,5 hybrid, garda la sol, 0-100, ecvt kuga 2025, autolatest

Concurenta sa directa a crescut constant pretul masinilor sale SUV, in timp ce Ford a pierdut cu scoaterea din productie a citadinei Fiesta, iar echilibrarea pretului lui Kuga nu ramanea decat singura solutie.

CE TESTAM ASTAZI? KUGA FULL HYBRID 4×4 CU PRET DE DUSTER!

Asa cum am spus si in titlu, noua generatie de Kuga DFK facelift 2025 este un best-seller nu doar pentru ca are o versiune entry-level foarte ieftina, ci si pentru ca are in gama motorul de 2.5 litri full hybrid cuplat la o cutie eCVT care integreaza un motor electric de 125 CP.

Ford Kuga 2.5 FHEV, test drive, pret kuga vs duster, review kuga 2025, consum kga 2,5 hybrid, garda la sol, 0-100, ecvt kuga 2025, autolatest

In total si pe hartie, ambele motoare ofera o putere cumulata 183 CP, insa in viata reala motorul electric intervine in forta cu toti cei 320 Nm, pentru a face din aceasta Kuga FHEV una dinamica.

Repriza de la 0-100 de km/h este atinsa in doar 8.3 secunde, performanta cu doar 1 secunda inferioara modelului PHEV de peste 250 CP.

Ford Kuga 2.5 FHEV, test drive, pret kuga vs duster, review kuga 2025, consum kga 2,5 hybrid, garda la sol, 0-100, ecvt kuga 2025, autolatest

CUM SE CONDUCE KUGA 4×4?

Aici trebuie spus ca masina din acest test drive este mult mai dinamica decat surata sa PHEV, pentru ca este mult mai usoara, iar puntea spate multi-link si transmisia integrala, sunt elemente care fac din aceasta versiune cea recomandata pentru soferii dinamici.

La capitolul consum, aceasta versiune consuma in mod real mai mult decat un Kuga PHEV chiar si cand acumulatorul este consumat, insa diferentele nu sunt chiar atat de mari.

Ford Kuga 2.5 FHEV, test drive, pret kuga vs duster, review kuga 2025, consum kga 2,5 hybrid, garda la sol, 0-100, ecvt kuga 2025, autolatest

Motorul cu 4 cilindri de 2.5 litri are cod-ul BGDC si ofera in premiera, in acest segment o injectie clasica multipunct ( adica se poate monta si GPL pe acest motor dupa ce iese masina din garantie!), iar cutia eCVT este la fel de rafinata precum cea eCVT de la Toyota RAV4.

Ford Kuga 2.5 FHEV, test drive, pret kuga vs duster, review kuga 2025, consum kga 2,5 hybrid, garda la sol, 0-100, ecvt kuga 2025, autolatest

Autolatest recomanda achizitia de masini Ford de la dealerul RoadHill!

 

PRO

Imagine de marca

Materiale foarte bune la interior

Sistem multimedia 13.2 inch SYNC 4

Geamuri dublu laminate in fata

Echipament standard complet

Motor 2.5 Hybrid cu injectie clasica multipunct

Fiabilitate transmisie eCVT

Transmisie AWD foarte buna in off-road

Cel mai confortabil tren de rulare din segment

Pret foarte bun al versiunii Hybrid 2WD

Autonomie de peste 800 km cu un singur plin

 

CONTRA

Valoare de revanzare

Garantie relativ mica fata de concurenta

Ford Kuga 2.5 FHEV, test drive, pret kuga vs duster, review kuga 2025, consum kga 2,5 hybrid, garda la sol, 0-100, ecvt kuga 2025, autolatest

FISA TEHNICA 

Tip motor Full Hybrid

Numărul de cilindri 4

Injectie multupunct MPI

Cilindree 2488 cmc

Putere 152 CP la 5500 rpm

Cuplu maxim la rpm 200 la 4500 rpm

Cod motor BGDC

Putere maximă cmbinata 183 CP

Motor electric putere / cuplu 92 kW (125 CP) / 320 Nm

Tip de tracțiune cu tracțiune integrală

Tip transmisie eCVT

Emisii Euro 6e (WLTP) 36EA

Poziția de instalare / tipul motorului motor față / în linie

Lungime 4604 mm

Latime 1882 mm

Latime (inclusiv oglinzi exterioare) 2177 mm

Inaltime 1675 mm

Ampatament 2711 mm

Garda la sol maxima 160 mm

Raza bracaj 11,4 m

Unghi de atac 19,6 grade

Unghi de degajare 24,7 grade

Adâncime de vad 282 mm

Volum portbagaj normal 412 l-1534 l

Greutate goală (UE) 1765 kg

Accelerație 0-100 km/h 8,3 s

Viteza maxima 196 km/h

Zgomot de conducere 68 dB

Consum pe distanță scurtă (WLTP) 8,8 l/100 km

Consum în suburbii (WLTP) 3,6 l/100 km

Consum pe drumuri de tara (WLTP) 4,9 l/100 km

Consum pe autostradă (WLTP) 6,4 l/100 km

Consum combinat (WLTP) 5,7 l/100 km

Valoarea CO2 combinată (WLTP) 130 g/km

Capacitate rezervor 54,0 l Tehnologie baterie litiu-ion

Capacitatea bateriei netă kWh 1.1

Pret de la 30.045 euro TVA inclus

Ford Kuga 2.5 FHEV, test drive, pret kuga vs duster, review kuga 2025, consum kga 2,5 hybrid, garda la sol, 0-100, ecvt kuga 2025, autolatest

Articole Interesante

Alte Stiri

2 COMMENTS

  1. de interioarele de proasta calitate de ce nu spunem nimic? 🙂 Eu unul am luat un audi q3 mai putin dotat ca si kuga la 39k si e superior.

    • Din pacate la 39.000 euro Q3 fie are un motor de 150 CP fie are un nivel de echipare de baza!
      Un Q3 cu un nivel de echipare al lui Ford Kuga din acest test drive te costa cel putin 60.000 euro!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente