Toti stim ca de fiecare data cand vorbim de sistemul hybrid 1.8 de la Toyota, vorbim de o motorizare care poate atinge fara prea mari probleme 1 milion de km, insa exista multi soferi reticenti, cand vorbim de o comparatie Corolla si Octavia sau Passat.
In viata de zi cu zi, soferii de ride-sharing vor alege tot timpul masina celor de la Toyota, pentru ca are cea mai buna fiabilitate, insa mai exista soferi care inca trebuie convinsi, cand se face comparatie cu modelele din Cehia sau cele SUV din Franta.
DE CE COROLLA ESTE CEA MAI VANDUTA BERLINA DIN LUME?
Pentru ca modelul Corolla este un brand chiar mai puternic si decat multi producatori auto, brand care a demonstrat in cateva decenii ca reprezinta cea mai buna solutie pentru cei care vor o berlina onesta si extrem de fiabila.
Despre calitatea materialelor de la interior nu o sa discutam, insa cu siguranta motorul pe benzina hybrid de 1.8 litri ramane un icon al industriei auto japoneze, cand se discuta de randamentul sau, chiar si cand depaseste 500.000 de km in regim de taxi.
Pentru o familie tanara, o Corolla Sedan 1.8 Hybrid ramane cea mai buna alegere, pentru ca se vinde cu un pret de Skoda Octavia 1.5 TSI, si consuma intr-un trafic urban de tipul Capitalei noastre, cu 5 litri mai putin decat ceea ce ofera Skoda.
Plus ca, orice Corolla Hybrid va avea tot timpul o valoare de revanzare mult mai mare decat cea a unei Skoda, raportata la numarul de km.
CONCLUZIILE AUTOLATEST
Corolla ramane un best-seller pe toate pietele, pentru ca are o caroserie spatioasa si o motorizare de top, unde cutia eCVT are cea mai mare fiabilitate din segment.
Chiar daca nu este o masina iefitina, Corolla Sedan Hyrbrid ECO ramane o solutie demna de luat in seama pentru cei care parcurg foarte multi km anual, insa si pentru cei care nu vor sa mai auda de service cu masina, cat timp aceasta este in garantie.
Corolla este pe piata din Romania inlocuitorul unui Megane Sedan, Jetta sau Focus Sedan, modele care din pacate nu se mai produc pentru pietele din UE, unde se forteaza excesiv modelele crossover si SUV, chiar daca nu este neaparat nevoie de ele intr-un trafic precum cel din Bucuresti.
Autolatest recomanda achizitia de masini Toyota de la:
PRO
Imagine de marca
Cea mai fiabila masina de pe piata
Calitatea asamblarii buna
Motor 1.8 hybrid extrem de economic
Tren de rulare confortabil
Pret de vanzare de 25.200 euro
Garantie care poate ajunge la 6 ani sau 200.000 de km
Autonomie de peste 1.000 km cu un plin
CONTRA
Calitatea materialelor de la interior
Nivel echipare de baza
Versiune GR Sport cu pret de peste 31.000 euro
FISA TEHNICA
Numar cilindri 4
Cod motor 2ZR-FXE
Putere maxima (DIN CP) 140 CP
Cuplu maxim (Nm/rpm) 142/3600- Nm/rpm
Putere totala sistem hibrid (kW) 103 kw
Putere / cuplu (motor electric 1) 70 kW (95 CP) / 185 Nm
Alezaj x cursa (mm x mm) 80.5 x 88.3 mm
Putere maxima (kw@rpm) 70 kw
Cuplu maxim (Nm@rpm) 185 Nm
Viteza maxima(km/h) 180 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 9.3 secunde
Masa proprie 1355-1415 kg
Lungime(mm) 4630 mm
Latime(mm) 1780 mm
Inaltime (mm) 1435 mm
Ampatament 2700 mm
Garda minima la sol (mm) 130 mm
Zgomot la condus 68 dB
Consum de combustibil pe distanțe scurte (WLTP) 3,8 l/100 km
Consum suburban (WLTP) 3,4 l/100 km
Consum de combustibil pe drumuri de țară (WLTP) 3,9 l/100 km
Consum de combustibil pe autostradă (WLTP) 5,7 l/100 km
Consum de combustibil combinat (WLTP) 4,6 l/100 km
Valoarea CO2 combinată (WLTP) 100 g/km
Dimensiunea rezervorului 43,0 l
Autolatest recomanda achizitia de masini Toyota de la: