Test Drive cu noua Honda e Advance! Prima Honda 100% electrica vanduta si in Romania

Articole Interesante

In primul rand cand vorbim de Honda e vorbim de un pret de achiziti de 40.000 euro pentru o masina care in realitate ARE CEA MAI MICA BATERIE din segment si performante reale MODICE.


Nu vorbim de performante tipice unui Model 3 de baza de la Tesla sau chiar o KIA eNIRO de peste 200 CP ci de o Honda care a fost mult laudata si primovata de catre producator care in schimb are foarte multe lacune tehnologice.

CE REPREZINTA HONDA E PENTRU EUROPA?


Aici japonezii vor raspunde ca acest model este revolutionar in segment, insa realitate este vorba de un concuret pentru Renault ZOE II care este fara doar si poate ce mai vanduta masina electrica europeana pana la aparita Tesla 3 in UE.

Modelul benefeciaza de un design retro care din pacate noua europenilor nu de duce cu gandul la nici un predecesor de seama ( aici poate merge noul Fiat 500 electric recent lansat in Europa), adica vedem doar o masina de oras electrica cu un design modern care trebuie sa reprezinte viitorul pentru Honda in Europa.


In realitate noua Honda e nu este decat o masina japoneza foarte buna calitativ care din pacate are un acumulator prea mic, un pret prea mare si performante reala INSUFICIENTE.

DE CE HONDA E VA AVEA VANZARI MICI IN ROMANIA?


In primul rand trebuie spus ca Honda e are sub capota un acumulator cu o capacitate de 35.5 km care ofera maisnii in conditii optime WLTP o autonomie de 222 km.

 


In viata de zi cu zi intr-un oras cum este Capitala Romaniei vei avea o autonimie reala de maxim 190 km cu conditia sa nu iesi cumva in afara sa pentru ca atunci creste consumul de energie si vei avea o autonomie extrem de mica de aproximativ 160 km cu o singura incarcare.


Pe langa aceasta “PROBLEMA” de ordin tehnic vei avea un SOC cand vei merge la un showroom Honda si vei vedea ca masina asta costa de fapt 40.000 euro, pret pentru care poti oricand sa optezi pentru un PHEV premium la BMW de 293 CP.

Motorul lui Honda e afiseaza 136 sau 154 CP si corelat cu o greutate la gol de 1.542 kg duce masina la o repriza de la 0-100 de km/h in doar 8.3 secunde si la o VITEZA MAXIMA DE 143 de km/h!

Adica pe autostrada vei parcurge 140 de km cu o singura alimentare daca mergi cu sistemul AC pornit vara sau cu incalzirea activata iarna!

CARE SUNT CONCURENTII SAI REALI?

Aici luam din start un Renault ZOE R135 care benefeciaza de o putere maxima de 136 CP si un acumulator mai mare care permite modelului sa parcurga WLTP 390 de km, insa si noua KIA eNIRO Long Range care are aceelasi pret de achziitie cu Honda e insa care afiseaza o caroserie mult mai mare, o putere maxima de peste 200 de CP si autonomie WLTP de 500 km.

Plus ca masina celor de la KIA este singura cu 7 ani garantie pentru toate componentele, garantie tip bumper-to-bumper chiar si in Romania!

De asemenea pentru un pret chiar mai mic poti sa-ti cumperi si un Nissan Leaf cu acumulatorul marit pentru un plus de comfort si un portbagaj superior.

CONCLUZIILE AUTOLATEST


Honda e este prima incercare a celor de la Honda de a face o figura buna in Europa, insa tehnologic masina nu poate concura nici marcar cu un Renault ZOE, iar pretul sau de achzitie este mult prea mare chiar si pentru o masina Honda.

Caroseria este cocheta, interiorul este high tech insa accesul in spate este putin facil, iar bancheta spate si volumul portbagajului fac din acest model doar unul 100% citadin.

Acumulatorul Panasonic are o capacitate LA JUMATATE fata de ceea ce ofera KIA eNIRO 2020, iar motorizarea electrica este prea slaba pentru o masina care cantareste la gol aproape 1.6 tone! Daca punem patru pasageri si ceva bagaje vom avea peste 2 tone.

PRO

Imagine de marca

Calitate de fabricatie

Plansa de high tech peste oferta europenilor

 

CONTRA

Acumulator prea mic de 35.5 kwh

Autonomie reala prea mica, este sub 200 de km

Pret foarte mare de achizitiue

Sistem de oglinzi retrovizoare cu care greu te obisnuiesti

Valoare mica de revanzare peste 5 ani datorita performantelor mediocre

Acumulator chiar mai mic si decat al lui VW eUP

Bancheta putin practica pentru cei din spate

Tractiune pe rotile din spate ( senzatii tari iarna pe zapada in Bucuresti)

s

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Galerie Foto

Articole Recente