Pur si simplu Discovery place sau displace din primul moment.
Acesta nu este impunator si neechilibrat precum un Audi Q7, sau plin de istorie si faima precum un Land Cruiser V8.
Discovery este exact cum numesc pilotii americani bombardierul strategic B52-BUFF (Big Ugly Fat Fello). In traducere, Discovery cu ale sale 2.770 kg la gol si dimensiunule exagerate ale caroseriei, reprezinta tot ceea ce este mai bun in segmentul off-road veritabil.
Un astfel de Land Rover nu va putea sa atinga coarda sensibila a domnisoarelor iubitoare de Range Rover Sport sau latura rafinata si eleganta a domnilor iubitori de lux al actualului Range Rover, ci se doreste a fi un automobil care sa fie capabil sa poarte 7 pasageri intr-un confort deplin pe cele mai neprielnice suprafete ale mapamondului.
TEHNICA
La acest capitol Discovery vine sa ofere standard posesorilor, tot know-how-ul britanicilor in constructia de automobile de teren, respectiv o suspensie pe perna de aer reglabila automat si un sistem de transmisie integrala Terrain Response, care nu are egal in acest moment in lume.
CAROSERIE
Asemenea bombardierului american amintit mai sus, noul Discovery ofera tot ce este mai bun pentru pasagerii sai, fie ca este vorba de spatiu gigantic pentru 7 pasageri, fie ca este vorba de un sistem de climatizare automata de ultima generatie.
Portbagajul are spatiu pentru toate bagajele din lume si pe deasupra se deschide si din doua bucati, detaliu specific pietei din Marea Britanie iubitoare de partide de vanatoare.
MOTOR
In ciuda dimensiunilor foarte mari, sub capota se gaseste un motor doar de 2.7 litri in configuratie V6.
Acesta are doar o singura turbina si dezvolta o putere maxima de 190 CP. De origine franceza (PSA Peugeot-Citroen) propulsorul diesel trage fara prea mari eforturi cele 2.7 tone ale britanicului, totul in schimbul unui consum de motorina de 10 litri.
Pentru a arata ca si un asemena gigant al soselor poate sa fie economic am reusit pe parcursul test-ului o medie a consumului de 8.3 litri.
Acesta poate fi considerat un adevarat record, insa intorsi din muntii patriei, stradutele inguste ale Bucurestiului au facut ca acest consum sa atinga chiar si 17 litri pentru fiecare 100 de km parcursi.
CONCURENTA
Discovery se gaseste in clasa sa datorita transmisiei integrale inteligente si a trenului de rulare reglabil automat.
Chiar si pretul de achizitie, nu exagerat de mare, face din aceasta masina un automobil extrem de capabil si dorit.