Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu deja clasicul Range Rover Sport L494 V6 Diesel TDV6 258 HP HSE 2014

Una dintre cele mai recunoscute masini SUV din lume a ajuns sa fie nu doar o masina valoroasa cand este noua, ci chiar si second hand cand este importat intr-o stare corecta!

Vedeta de fata este un mai vechi Range Rover Sport L494 V6 Diesel TDV6 258 HP HSE 8HP, masina care se vinde catre AutoConcept si care ramane fara discutii una dintre cele mai bune SUV-uri premium.

Test Drive cu Range Rover Sport L494 V6 Diesel TDV6 258 CP  HSE 8HP 2014, drive test, autoconcept, motor psa v6 diesel, autolatest, pret sh, consum real range rover sport, garda la sol, terrain response, cutie 8hp range rover sport, fisa tehnica range rover L494 HSE 2014

DE CE MERITA UN RANGE ROVER SPORT V6 TDV6?

In primul rand pentru ca masina are un pret de achizitie decent, fanii Dacia constatand ca un asemenea Range Rover Sport L494 V6 Diesel TDV6 258 HP HSE 8HP 2014 cu doar 130.000 de km are un pret de Duster NOU cu transmisie manuala.

Evident cele doua masini nu se pot compara, insa acum in 2023 vechiul Sport de la Ranger Rover ramane o masina recomandata cand pentru ca ofera extrem de mult.

Test Drive cu Range Rover Sport L494 V6 Diesel TDV6 258 CP  HSE 8HP 2014, drive test, autoconcept, motor psa v6 diesel, autolatest, pret sh, consum real range rover sport, garda la sol, terrain response, cutie 8hp range rover sport, fisa tehnica range rover L494 HSE 2014

Modelul de fata comercializat de catre AutoConcept este unul exceptional pentru ca are la bord putini km cu mentenanta realizata in reteaua Land Rover din Europa.

MOTOR PSA SI CUTIE ZF8

Sub capota marelui Range Rover se ascunde un motor nu foarte puternic, insa unul capabil sa ofere un rafinament si un consum mai mult decat decent.

Test Drive cu Range Rover Sport L494 V6 Diesel TDV6 258 CP  HSE 8HP 2014, drive test, autoconcept, motor psa v6 diesel, autolatest, pret sh, consum real range rover sport, garda la sol, terrain response, cutie 8hp range rover sport, fisa tehnica range rover L494 HSE 2014

Acesta este un V6 diesel realizat de Ford impreuna cu PSA, un motor care poate merge 300.000 de km fara probleme daca are mentenanta corecta si la timp.

Consumul real al lui Range Rover Sport este de 10 litri de motorina la 100 de km, cifra de-a dreptul incredibila daca ne uitam la greutate mare a masinii si la aerodinamica nu tocmai fericita.

Test Drive cu Range Rover Sport L494 V6 Diesel TDV6 258 CP  HSE 8HP 2014, drive test, autoconcept, motor psa v6 diesel, autolatest, pret sh, consum real range rover sport, garda la sol, terrain response, cutie 8hp range rover sport, fisa tehnica range rover L494 HSE 2014

Principalul “vinovat” pentru acest consum mic este cutia ZF8 sau 8HP cum are ea titulatura in nomenclatura germanilor, cutie extrem de eficienta indiferent de situatiile de trafic.

Test Drive cu Range Rover Sport L494 V6 Diesel TDV6 258 CP  HSE 8HP 2014, drive test, autoconcept, motor psa v6 diesel, autolatest, pret sh, consum real range rover sport, garda la sol, terrain response, cutie 8hp range rover sport, fisa tehnica range rover L494 HSE 2014

Masina poate sa fie cumparata de la dealerul de masini premium Auto Concept.

spot_img

 

PRO

Imagine de marca

Calitate de fabricatie

Versiunea HSE cu dotari de top chiar si in 2023

Tren de rulare pe perne de aer

Motor V6 diesel economic si puternic

Cea mai buna cutie automata din segment

Valoare mare de revanzare

Siguranta in caz de accident Range Rover

 

CONTRA

Mentenanta costisitoare

 

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente