Spunem aceasta pentru ca de fiecare data cand vorbim de L200 de la Mitsubishi, vorbim de una dintre cele mai apreciate masini pick-up din lume.
Marea surpriza a modelului L200 este ca, masina japonezilor, continua sa fie best seller si in Germania unde exista in oferta si VW Amarok, care se pare ca nu se ridica la nivelul lui L200.
In acest Test Drive Whattruck vedem, de fapt, noua generatie de modele Mitsubishi L200, care a fost recent lansata si in Romania, masina care perfectioneaza conceptul de pick-up destinat pietei din Europa.
CARE SUNT MODIFICARILE LUI L200 pentru anul 2020?
La prima vedere, vedem un design complet schimbat care aduce o noua parte frontala cu un look asemanator cu cel al lui Outlander 2019. Noile blocuri optice aduce acum si lumina cu LED pentru segmentul pick-up, detaliu care face din acest model o masina cu reale pretentii de all arounder, adica un pick-up care este destinat si utilizarii in marile orase, nu doar pe santiere sau pe drumuri forestiere.
Noul L200 are o caroserie modificata fata de generatia precedenta, japonezii oferind in premiera setari diferite ale trenului de rulare si de ce nu, o motorizare complet noua, mult mai rafinata in utilizare.
La interior, vedem cum Mitsubishi a modificat sistemul multimedia care este acum compatibil cu ultimele sisteme Android Auto, insa si multe dotari optionale care fac din acest model o masina realmente premium.
DE CE L200 SI NU AMAROK SAU RANGER?
La aceasta intrebare poate sa raspunda, fara probleme, orice posesor de Mitsubishi, care de mai bine de trei decenii foloseste un asemenea pick-up, adica foloseste un autovehicul cu transmisie integrala care este capabil a merge peste 500.000 de km fara probleme tehnice, atat la motorul sau diesel, cat si la transmisia automata Aisin!
De aici porneste orice discutie referitoare la L200 vs concurenta sa directa care, din pacate, in ultimii ani a prezentat modele mult mai noi, insa care sufera grav la capitolul tehnica, exact acolo unde japonezii exceleaza. Si poate acesta este unul dintre punctele forte ale masinilor Mitsubishi L200.
Si daca tot vorbeam de concurenta, vedem cum un Amarok V6 TDI poate ajunge sa fie vandut chiar si cu 50.000 euro asemenea unui Ford Ranger 2.0 TDCI, nivel de pret foarte mare pentru o masina destinata celor care merg in afara soselei sau celor care utilizeaza acest model pick-up, zi de zi, pe cele mai mari santiere!
Aici nu vorbim de un pick-up cu pret de SUV, ci de un pick-up cu un pret decent de achizitie care nu trebuie sa mearga cu 200 km/h, ci trebuie sa REZISTE pe santier, 15 ani fara probleme tehnice!
MOTORIZARE NOUA 2.2 DID 4N1 DE 150 CP