Masina din acest test drive se numeste Renault Clio, insa fanii marcii vor observa faptul ca modelul de fata este unul special in comparatie cu modelele de volum.
DESIGN
De fapt aici este vorba de noul Clio Iconic care reprezinta cea mai noua versiune speciala a modelului Clio comercializat pe piata din Romania.
Fata de un model de serie in echiparea de baza noul Clio Iconic reprezinta de fapt o masina cu un design atipic segmentului din care face parte, respectiv noi jante pe 17 inch cu anvelope sport si un tren de rulare setat la fel de dinamic precum cel al versiunii Clio GT Line.
La interior masina este echipata standard cu multe elemente gasite la modelele de baza doar in lista de optionale precum sistemul de aer conditionat automat si sistemul de navigatie cu harta Romaniei.
O alta echipare gasita doar pe acest Iconic sunt scaunele sport care ofera o sustinere laterala demna de o masina sport pur-sange.
MOTORIZARE SI TRANSMISIE
Versiunea de fata este un Clio echipat cu motorizarea diesel 1.5 dCI de 90 CP care este cuplata la o transmisie germana secventiala EDC.
Noua cutie a masinii a primit la randul sau modificari la capitolul soft pentru ca acum noua cutie EDC cu 6 trepte schimba rapoartele extrem de rafinat in comparatie cu primele versiuni de acum 3 ani.
Conform testului realizat de echipa Autolatest consumul mediu afisat cu noua transmisie EDC Getrag este cu pana la 0.5 litri mai mic decat cea a versiunii echipate cu transmisia manuala cu 5 trepte.
Daca mergi normal pe soselele europene din Romania consumul mediu afisat in acest test drive a fost de 3.5 litri pentru fiecare 100 de km parcursi, iar in mediul urban consumul real este de 6.6 litri.
Cu un rezervor de 45 de litri acest Clio dCI EDC poate parcurge fara probleme chiar si 1.000 de km, o cifra record pentru o masina din aceasta categorie echipata cu o transmisie automata.
CARE SUNT ECHIPAMENTELE STANDARD PE MODELUL CLIO ICONIC:
Aer conditionat cu reglare automata
Badge specific “Iconic”
Carcase oglinzi exterioare negru lucios cu stripping specific
Geamuri spate si luneta cu tenta inchisa
Jante de aliaj 17″ “Drenalic” negru diamantat
Ornament contur geamuri cromat
Ornamente interioare aeratoare/ baghete usi specifice “Iconic”
Scaune fata cu incalzire
Stripping de acoperis specific “Iconic” Tapiterie de piele “Iconic”
PRO
Imagine de marca
Motor diesel puternic si extrem de economic
Sistem multimedia R Link best in class
Tren de rulare setat asemenea modelului Clio GT Line
Pret foarte bun de achizitie ( costa cat o Dacia Sandero Stepway!!!!!)
Valoare mare de revanzare
CONTRA
Motor puternic insa tot ne asteptam la o versiune 1.5 dCI de 110 CP
Tren de rulare dinamic insa mai putin comfortabil