Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu cea mai buna utilitara compacta din Europa! Noul Volkswagen Caddy 2.0 TDI Facelift DSG 2017

Aici spunem lume pentru ca in ciuda faptului ca francezii si italienii au inventat acest segment, germanii de la VW au reusit cu prima generatie de modele Caddy sa devina cea mai bine vanduta utilitara de clasa compacta din Europa.

 

Istoria VW Caddy a inceput relativ timid cu un Caddy I bazat tehnic pe prima generatie de modele de clasa mica Polo.

Pe atunci germanii au inteles ca francezii si italienii detin suprematia in acest segment si pot sa vina cu un model concurent doar daca acesta are o componenta tehnica fara rival.


Acest detaliu se numea 1.9 SDI si 1,9 TDI motoare care in continuare functioneaza fara probleme pe aceste masini chiar daca unele au inregistrat la bord chiar si peste 1.000.000 de km.

NOUL CADDY 2017 RIDICA STAFETA SI MAI SUS!


Masina din acest test drive este una care demonstreaza ca brand-ul Caddy a ajuns la un nivel atat de ridicat incat pur si simplu acest model inca nu are un rival in segmentul sau.

Calitativ VW a rezolvat toate micile probleme odata cu aparita versiunii facelift in urma cu un an, iar masina de fata este fara doar si poate cea mai buna din clasa sa in prezent.

De vina este motorizarea diesel 2.0 TDI de 102 CP care are acum AdBlue si care este extrem de rafinata, iar punctul culminant la acest Caddy facelift 2017 este dotarea sa cu celebra transmisie DSG cu 6 trepte.

MOTORIZARE 2.0 TDI EURO 6 COMPLET REVIZUITA

Sub capota masinii din acest test drive se ascunde aceeasi motorizare diesel cunoscuta pe toate modelele grupului VAG, respectiv motorizarea 2.0 TDI.

De aceasta data motorul lui VW a fost revizuit complet pentru a corespunde normelor de poluare Euro 6 acesta primind sistemul de anulare poluarii AdBlue care dispune separat de un rezervor special.

Pe langa aceste solutii tehnice de reducere a poluarii motorizarea lui VW a devenit acum mult mai rafinata, cei 102 CP fiind suficienti pentru o convietuire fara probleme cu masina.

Cutia de viteze DSG6 este la randul sau o solutie optima de top pentru a masina din clasa utilitarelor compacte, aceasta fiind in prezent cea mai rafinata din clasa.

Renault si Mercedes au de ceva vreme cutia EDC pe motorizarea pe benzina, transmisie care din pacate nu se ridica la nivelul lui DSG atat la capitolul schimbari al treptelor cat si al rafinamentului in utilizare.

CITESTE CONCLUZIILE WHATTRUCK AICI!



Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente