Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test de Consum cu noul Mitsubishi Outlander 2.0 ClearTech 150 CP CVT 2019

Ei bine, noi ne-am decis ca exact acesta este un motiv principal pentru care recomandam, in ultimii ani, masinile cu motoare pe benzina, in detrimenul celor diesel.

DE CE SUV SI DE CE BENZINA?


La aceasta intrebare pot raspunde mai bine americanii si rusii, care au motoare diesel doar pe camioane si trenuri, adica pentru un SUV dedicat familiei, motorul ales trebuie sa fie neaparat unul pe benzina.

Mitsubishi spune benzina si renunta la motorina, chiar daca realiza printre cele mai bune motoare cu aprindere prin compresie din lume, trend ales in special de catre constructorii de automobile din Japonia.

In primul rand, un motor pe benzina este mult mai fiabil decat unul diesel, pentru ca nu are, in cele mai multe cazuri, o supraalimentare complicata sau cine stie ce injectie de benzina de ultima generatie.

Outlander-ul de fata are sub capota o motorizare MIVEC extrem de simpla, cu injectie multipunct, care este recunoscuta ca fiind cea mai fiabila din lume. Lipsa turbinei nu este o mare problema pentru Mitsubishi, pentru ca de obicei, un motor turbo pe benzina, consuma in mod real chiar mai multa benzina decat unul aspirat.

Exact acestea sunt principalele motive pentru care am ales un Outlander pe benzina, pentru a realiza un test de consum prin Romania.

DE CE JAPONEZII OFERA ACEST PROPULSOR?

La prima vedere, putem spune ca in prezent, doar aceasta masina si gama Mazda, sunt oferite cu motoare pe benzina clasice, fara celebrele sisteme tip injectie directa si supraalimentare turbo, care s-au dovedit ca fiind problematice, in timp.

Fanii motoarelor pe benzina cu aceste sisteme turbo si injectie directa, vor spune ca acestea merg fara probleme, insa cand aceste motoare depasesc 180.000 de km, observam  probleme cu depunerile de carbon pe sistemul de injectie si probleme cu sistemul turbo, sistem care costa peste 2.000 euro daca necesita inlocuire.


Motorul lui Mitsubishi, nu are aceste sisteme, pentru ca japonezii au considerat ca nu este nevoie, masina ruland fara probleme in orice fel de conditii de trafic.

CONSUM DE BENZINA REAL PE SOSELELE DIN ROMANIA

Inca din primele momente la volanul luiOutlander 2019, observam faptul ca japonezii au realizat un SUV extrem de eficient, chiar si in cele mai aglomerate orase din Europa.

Motorul are doi litri si 150 CP si este cuplat la o transmisie clasica CVT, transmisie care functioneaza fara cusur, chiar si in traficul aglomerat din Bucuresti.

Pentru ca nu are injectie directa sau turbo, motorul are un sistem Stop&Start extrem de eficient, sistem care aduce, in realitate, un consum extrem de redus pentru un SUV full size, cu un motor clasic.

Intr-un trafic aglomerat, consumul afisat de noul Outlander 2.0 CVT este de 10 litri pentru fiecare 100 de km, iar cand iesim in afara orasului, acesta scade pana undeva in zona de 7 litri. Cu un rezervor de peste 60 de litri, masina poate parcurge peste 700 de km.

PRO

Un full size SUV elegant si extrem de silentios

Singurul SUV fara turbo si fara injectie directa

Consum moderat de benzina in modul ECO

Spatiu interior foarte bun

Calitatate de fabricatie buna

Pret extrem de mic in versiunea de baza

Transmisie 4WD eficienta pe toate suprafetele

 

CONTRA

Lipsa motorizarii 2.4 MIVEC de 170 CP

Transmisie zgomotoasa in depasiri

Tren de rulare usor zgomotos fata de cel al versiunii PHEV


Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente